Wydarzenia

Marketing w warsztacie

ponad rok temu  27.03.2023, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 2 minuty

Avis partnerem wyścigów FIA World Endurance Championship

Avis został Partnerem Premium WEC w zakresie usług wynajmu pojazdów w trakcie sezonu 2023, obejmującego siedem wyścigów, w tym prestiżowy, 24-godzinny Le Mans, który w czerwcu będzie obchodzić swoje stulecie.

Zgodnie z umową Avis pełni rolę Partnera Premium Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC, w ramach których w wyścigach trwających od 6 do 24 godzin na najlepszych torach świata konkurują ze sobą takie marki jak Ferrari, Porsche, Peugeot, Toyota i Cadillac.

WEC to pierwsze elitarne wyścigi, które wykorzystują w 100% paliwo odnawialne. W ramach realizacji wspólnej wizji obu organizacji w zakresie zrównoważonej mobilności, flota elektrycznych i hybrydowych samochodów Avis będzie promowana jako środek transportu dla kibiców, logistyków WEC i zespołów wyścigowych, zgodnie z ideą zrównoważonych podróży.

- Jesteśmy zachwyceni, że możemy ogłosić tę współpracę, która zbiega się w czasie z setną rocznicą organizacji 24-godzinnego wyścigu na torze Le Mans. Kwestia wytrzymałości i solidności jest głęboko zakorzeniona w kulturze naszej firmy, jako przedsiębiorstwa, które od prawie 80 lat oferuje rozwiązania w zakresie mobilności milionom klientów w 11 000 biur w 180 krajach świata - wyjaśnia Keith Rankin, prezes na region międzynarodowy Avis.

Avis dokłada wszelkich starań, aby zapewniać kompleksową ofertę, w ramach której klienci korzystają z wielu usług z obszaru mobilności podczas podróży. Dzięki systemowi QuickPass, umożliwiającemu pominięcie kolejki przy odbiorze samochodu, poprzez w pełni elastyczne rezerwacje, kompleksowe pakiety ochrony i program Avis Preferred z szeroką gamą korzyści dla lojalnych klientów, Avis nieustannie szuka możliwości oferowania możliwie najlepszych rozwiązań.

- Mistrzostwa WEC są sprawdzianem możliwości samochodów i możemy tu mówić o silnej synergii z działalnością Avis – każda zmiana kierowcy ma dla nas takie samo znaczenie jak dla zespołów podczas wyścigu na torze Le Mans, a każda podróż klienta naszym samochodem jest dla nas swoistym kolejnym okrążeniem toru - mówi Louise Morgan, starsza dyrektorka ds. marketingu międzynarodowego w Avis.

Fot. Avis

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony