Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Co nowego w Helli?
– po październikowym spotkaniu. W październiku odbyło się spotkanie, na którym polskie przedstawicielstwo Helli zaprezentowało nowe rozwiązania i usprawnienia, wchodzące właśnie na polski rynek i będą dostępne nie tylko dla szeroko rozumianej branży motoryzacyjnej.

13029 Oświetlenie uliczne LED Eco StreetLine. right Nowe horyzonty
- Obecnie firma wkroczyła w nowy etap rozwoju – mówi Zenon Rudak z polskiego oddziału firmy Hella. - Dzięki transferowi technologii i doświadczeniom zebranym jako partner dla przemysłu motoryzacyjnego, Hella zaproponowała innowacyjne rozwiązania wykraczające poza branżę motoryzacyjną. W efekcie powstał m.in. system oświetlenia ulicznego LED serii Ecostreetline. W jego ramach wyróżniamy oprawy (Park, Twin, Square, Case) oraz moduły oświetleniowe. Wyróżniająca je budowa modułowa pozwala na różnorodność zastosowań, począwszy od parków, parkingów, wewnętrznych ulic, placów zabaw (oprawy oświetleniowe), a na zastosowaniach przemysłowych, takich jak np. stacje benzynowe, parkingi wielopoziomowe, hale magazynowe (moduły oświetleniowe), kończąc.

Producent oświetlenia proponuje również nowości w zakresie oświetlenia ulicznego przy wykorzystaniu technologii LED. Nowe produkty zorientowane są głównie na oświetlenie ścieżek rowerowych i dróg dojazdowych, czyli odcinków niewymagających bardzo intensywnego światła.

- Dostępne są dwa typy modułów z asymetrycznym rozkładem projekcji światła i wyborem kierunku zabudowy, dzięki którym można w zależności od preferencji ustawiać różne rozkłady światła – informuje Zenon Rudak. - Seria oświetlenia ulicznego LED Eco StreetLine jest przyjazną dla środowiska alternatywą do konwencjonalnego oświetlenia sodowego. Tryb przyciemniania redukuje poziom zużycia energii o dalsze 50 procent. Moduły LED mają żywotność ok. 12 lat.

13030 Urządzenie diagnostyczne Mega Macs 66. right Dla warsztatu
W ofercie działu wyposażenia warsztatowego Hella Polska pojawiło się jakiś czas temu nowe urządzenie diagnostyczne o nazwie Mega Macs 66. Przypomnijmy, jest to nie tylko nowoczesny tester diagnostyczny, ale również baza platformy diagnostycznej wspomagającej pracę warsztatu samochodowego. Nowe urządzenie z technicznego punktu widzenia to modułowy tester diagnostyki szeregowej. Mega Macs 66 zbudowany jest na aluminiowej ramie, oklejonej trwałym tworzywem, która zabezpiecza wewnętrzne układy elektroniczne przed uszkodzeniami i drganiami. Urządzenie wyposażono w dotykowy, kolorowy, 12-calowy ekran pozwalający na komunikację z testerem i wewnętrzny akumulator, zapewniający kilkugodzinną niezakłóconą pracę. W tylnej części obudowy znajdują się trzy gniazda dla modułów funkcjonalnych oraz porty komunikacyjne: LAN – RJ45, USB, DVI-D, zasilania zewnętrznego. Urządzenie wyposażono także w interfejs Wi-Fi.

- Mega Macs 66 standardowo wyposażony jest także w moduł łączności bezprzewodowej podłączany do komputera warsztatowego, co umożliwia wykorzystanie dostępu do sieci Internet i korzystanie z dodatkowych usług. Łączność z komputerem można realizować również za pomocą kabla USB lub interfejsu Wi-Fi – dodaje Zenon Rudak

W stosunku do poprzednich aktualizacji, dodane zostały nowe marki pojazdów obsługiwane przez tester – Iveco i Land Rover. Dostępne są również nowe funkcje diagnostyki istniejących już w bazie danych pojazdów. Kolejnym usprawnieniem urządzeń Mega Macs jest rozszerzenie dostępnych danych o dodatkowe ilustracje skrzynek bezpiecznikowych i przekaźnikowych, wartości kontrolne podzespołów silnika, systemów ABS i poduszek powietrznych oraz plany przeglądowe; ponadto dodano informacje o pojazdach oraz schematy elektryczne układów sterowania silnikami, systemów ABS, poduszek powietrznych, układów klimatyzacji oraz sieci transmisji danych CAN.

Artur Ostaszewski

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony