Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  10.08.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Czego oczekuje nowoczesny klient? [KONKURS]

Tylko do 18 sierpnia serwisy niezależne mają czas, aby zgłosić się do ogólnopolskiego konkursu „Bezpieczny Warsztat 2017”. Jeżeli Twój warsztat nie znalazł się jeszcze w gronie kandydatów do otrzymania tytułu najbezpieczniejszego, sprawdź, jakie korzyści przyniesie Ci udział w inicjatywie i wypełnij formularz zgłoszeniowy!

Czego oczekuje nowoczesny klient?

Nowoczesny klient często zanim jeszcze uda się do danego warsztatu, poszukuje różnych informacji w Internecie: rekomendacji czy wzmianek w prasie. Jeśli jest świadomym konsumentem i chce znaleźć specjalistów w dziedzinie napraw, zwraca również uwagę na certyfikaty bezpieczeństwa otrzymane przez serwis. Niejednokrotnie jednak otrzymanie tego typu świadectwa jakości wiąże się z poniesieniem przez warsztat dodatkowych kosztów.

Chcesz otrzymać certyfikat za darmo, na podstawie poziomu Twoich usług? Weź udział w konkursie „Bezpieczny Warsztat 2017”!

Dla kogo przeznaczony jest konkurs?

W konkursie mogą wziąć udział przedstawiciele warsztatów niezależnych oraz zrzeszonych w ramach sieci: ProfiAuto, Eurowarsztat, Bosch Car Service i Auto Crew, Q-service i Perfect Service. Szansę na awans do finału ma każdy warsztat, niezależnie od wielkości; konkurs bowiem rozgrywany jest w trzech kategoriach:

- warsztat mały – dla serwisów posiadających od 1 do 3 stanowisk naprawczych,
- warsztat średni – dla serwisów posiadających od 4 do 6 stanowisk naprawczych, 
- warsztat duży – dla serwisów posiadających powyżej 6 stanowisk naprawczych.

Korzyści dla warsztatu

Udział w konkursie „Bezpieczny Warsztat 2017” pozytywnie wpływa na wizerunek serwisów, powoduje zwiększenie zaufania klientów oraz wzrost prestiżu i konkurencyjności na lokalnym rynku. Jest on bezpłatny i niesie za sobą duży potencjał promocyjny, m.in. dzięki prezentacji zwycięskich warsztatów w mediach. Serwisy, które znajdą się na podium, otrzymają również statuetki i certyfikaty, będące potwierdzeniem wysokiej jakości usług świadczonych przez warsztat.

Bezpłatny audyt serwisu

Kolejna edycja konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych, podobnie jak poprzednie, odbywa się przy współpracy z  firmą audytorską DEKRA. Zaangażowanie niezależnego audytora gwarantuje pełen profesjonalizm oceny  oraz daje unikatową możliwość otrzymania bezpłatnej, fachowej opinii w zakresie funkcjonowania serwisów.

Patroni inicjatywy

Głównym sponsorem przedsięwzięcia już po raz trzeci została firma Castrol. Konkurs wspiera także Coframa.

- Strategia podnoszenia jakości usług w warsztatach jest nam bardzo bliska i to głównie z uwagi na ten fakt zostaliśmy partnerem konkursu „Bezpieczny Warsztat 2017”. Podejmowanie tego typu inicjatyw jest niezwykle istotne; bezpieczeństwo w serwisach samochodowych w dużej mierze zależy bowiem tego, czy używamy sprawnych i profesjonalnych narzędzi. Nasze urządzenia warsztatowe NORTEC pracują w tysiącach warsztatów w Polsce, a oferowany serwis firmowy pozwala na bezawaryjną, bezpieczną pracę mechaników – wyjaśnia Beata Broczkowska, dyrektor zarządzający w firmie Coframa.

Aplikuj już teraz!

Podejmij rywalizację i wypełnij formularz dostępny na stronie: http://sdcm.pl/konkurs/. Zgłoszenia przyjmowane są do 18 sierpnia 2017 r. W  tegorocznym konkursie nie mogą brać udziału laureaci poprzednich edycji. Ogłoszenie wyników nastąpi 8 listopada podczas XII Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego.

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ TEDI 1 ponad rok temu Brak słów - co to jest " konkurs na bezpieczny warsztat", czy sami pomysłodawcy to są w stanie wyjaśnić. "Konkurs na najlepszy warsztat" to wszyscy to rozumieją, ale bezpieczny?, co to ma znaczyć?, podobno wg. pomysłodawców ma to oznaczać że warsztat jest bezpieczny dla kieszeni klienta, większej bzdury jeszcze nie słyszałem, według pomysłodawców najlepszy to tek który wykonuje swoje usługi za darmo, żeby broń Boże klient za nic nie zapłacił, a wtedy jego kieszeń będzie bezpieczna?, a niebezpieczny wykonuje usługi bardzo dobrze, stosuje bardzo dobre części, niestety żąda odpowiedniej zapłaty?, no tak ale wtedy warsztat ten szczególnie w Polsce gdzie obowiązuje generalna zasada "NAJTANIEJ" na pewno już nie jest bezpieczny dla kieszeni klienta, jedynie jest bezpieczny dla samochodu i bezpieczeństwa w ruchu drogowym, co się ze sobą nie zgadza. Wymagającego klienta jak pisze autor w artykule interesuje NAJLEPSZY warsztat, a nie czy stosuje metody bezpieczne czy niebezpieczne,
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony