Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Duży może taniej!

Inter Cars S.A. radykalnie obniża ceny

O tym, że “duży może więcej” przekonywało kiedyś odbiorców jedno z największych polskich towarzystw ubezpieczeniowych. To z pewnością fakt niezaprzeczalny. Duże firmy mają zdecydowanie większe możliwości stworzenia dla swoich klientów szerszej oferty, a tym samym są w stanie lepiej spełnić ich oczekiwania. Czy zatem “duży może taniej?” To pytanie, na które spróbuję udzielić wyczerpującej odpowiedzi.

Inter Cars S.A. jest z pewnością największym polskim dystrybutorem części zamiennych. Pokazują to wyniki badań prowadzonych przez niezależne firmy zajmujące się profesjonalnym monitorowaniem polskiego rynku motoryzacyjnego. Z przychodami ze sprzedaży na poziomie 607 mln PLN netto i 17% udziałem w rynku, nasza firma od kilku lat systematycznie utrzymuje pozycję lidera. Posiadamy też największy asortyment części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych zachodnich marek. Jesteśmy obecnie w stanie zaoferować naszym klientom ponad 600.000 pozycji asortymentowych dostarczanych przez prawie 200 dostawców, z których większość to znani światowi producenci części zamiennych, dostarczający swoje wyroby na pierwszy montaż samochodów. Bycie liderem na rynku często jednak rodzi w świadomości odbiorców wyobrażenie, że największy musi być jednocześnie najdroższym dostawcą. To oczywiście błędne rozumowanie. Tak jak wspomniałem już wcześniej, duża firma ma zdecydowanie większe możliwości niż mniejsi gracze rynkowi, a tym samym posiada większe pole manewru do zaoferowania swoim klientom atrakcyjniejszych cen i korzystniejszych warunków współpracy. Takie działania wdrożył Inter Cars S.A. Prowadząc systematyczne analizy rynku, przygotowaliśmy dla naszych klientów nowe, znacznie niższe ceny sprzedaży na wybrane linie asortymentowe. Obniżone zostały ceny detaliczne amortyzatorów, akumulatorów, tarcz sprzęgieł, sprzęgieł kompletnych, filtrów, elementów silnikowych i części hamulcowych takich jak klocki, tarcze i szczęki. W projekt redukcji cen zaangażowaliśmy naszych dostawców, co pozwoliło nam zaoferować naszym odbiorcom obniżki cen o 20% i więcej.

- Strategia ta będzie kontynuowana przez Zarząd Spółki także w najbliższych miesiącach i dotyczyć będzie kolejnych linii produktowych – mówi Krzysztof Soszyński, Dyrektor Pionu Sprzedaży Inter Cars S.A. – Jej celem jest radykalna zmiana polityki handlowej Inter Cars S.A. i zbudowanie wśród odbiorców wizerunku przedsiębiorstwa, będącego partnerem handlowym oferującym najkorzystniejsze ceny na największy w Polsce asortyment części zamiennych. Dotychczas Inter Cars S.A. przez niektórych naszych klientów odbierany był jako największy polski dystrybutor części zamiennych, który jednak posiadał wyższe ceny niż firmy konkurencyjne. Chcemy zmienić ten sposób postrzegania naszej firmy. Stąd organizujemy nie tylko co miesiąc akcje promocyjne pod hasłem „Dzień niskich cen”, ale również systematycznie redukujemy nasze ceny, aby były one najbardziej atrakcyjnymi dla odbiorców. Dodatkowo wdrożyliśmy dla naszych klientów pierwszy, w pełni profesjonalny program lojalnościowy IC-Premia, do którego w ciągu dwóch miesięcy przystąpiło ponad 5.000 uczestników – dodaje Krzysztof Soszyński. Inter Cars S.A. przygotowuje także ogólnopolską kampanię medialną, w trakcie której informować będziemy użytkowników samochodów o naszej ofercie części zamiennych dostępnych w atrakcyjnych cenach, oraz o możliwości wykonania usług naprawczych we współpracujących z nami warsztatach sieci AutoCrew, Q-SERVICE i Q-SERVICE TRUCK. Początek kampanii planowany jest we wrześniu 2005 r. Zachęcamy więc naszych obecnych i przyszłych klientów do aktualizacji bądź pobrania naszego nowego cennika elektronicznego, w którym z pewnością znajdziecie Państwo poszukiwane przez Was części zamienne, w radykalnie obniżonych cenach.

Radosław Grześkowiak
Inter Cars S.A.
Kierownik działu Promocji i Reklamy











Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony