Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  22.01.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

febi prezentuje się w nowej szacie graficznej

Marka febi będzie występować w nowej, zoptymalizowanej szacie graficznej. Do przeszłości należy charakterystyczne połączenie kolorów niebieskiego i czerwonego. Zamiast tego, akcent będzie kładziony na obecnie główny kolor – czerwony w dobrze zrównoważonym połączeniu z kolorem białym.

Zmiany nie obejmą ugruntowanego logo febi, które w obecnej postaci jest używane od roku 1994. Motto marki “Solutions Made in Germany”, czyli „Rozwiązania Made in Germany”, będzie nadal używane. Jednakże ze względu na rosnącą obecność na arenie międzynarodowej, w przyszłości na wszystkich rynkach będzie stosowana wersja anglojęzyczna.

Nowa wizualizacja po raz pierwszy została zaprezentowana podczas międzynarodowych targów aftermarketowych Equip Auto w Paryżu (od 17 do 21. października 2017r.). Zmiany dotyczące nowej wizualizacji korporacyjnej, będą stopniowo wprowadzane we wszystkich powiązanych kanałach on-line oraz off-line. 

Jedna z największych zmian będzie dotyczyć strony internetowej www.febi.com. Została ona gruntownie przebudowana i obecnie posiada jasno zbudowany przegląd oferty do samochodów osobowych i użytkowych. Ponadto, zostały również uwypuklone nasze kompetencje w zakresie lekkich samochodów użytkowych.

Dzięki nowej, wyraźnie zmienionej wizualizacji marki febi, podkreśliliśmy jej profil, a równocześnie przedstawiamy naszą firmę jako wiodącego pod względem innowacji gracza na rynku wtórnym. Celem febi jest bycie numerem 1 na aftermarkecie – w przeszłości, obecnie i w przyszłości. Nowa koncepcja designu marki pokazuje również, że pewni siebie i kierowani duchem przedsiębiorczości skutecznie podążamy do tego celu – wyjaśnia Beate Theis, Dyrektor Marketingu bilstein group.

Zorientowane na przyszłość odświeżenie wizerunku, dotyczy na razie segmentu samochodów osobowych. W celu wyraźnego określenia działu samochodów ciężarowych i wzmocnienia własnej tożsamości marka febi

Marka produktów febi jest częścią bilstein group, która skupia również inne silne marki SWAG oraz Blue Print. Więcej informacji na stronie www.bilsteingroup.com

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony