Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  25.04.2022, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Garage Gurus - unikalna platforma dla mechaników

Garage Gurus, program pomocy technicznej realizowany przez firmę Tenneco Inc prezentuje nową, unikalną platformę internetową dla mechaników (www.garagegurus.tech/pl-pl/). Swoim zasięgiem obejmuje cały region EMEA, czyli rynki europejskie i afrykańskie. Strona zapewnia techniczne wsparcie on-line, stanowi bazę niezbędnej wiedzy warsztatowej. Umożliwia także realizację szkoleń zawodowych różnego typu.

Takie nowatorskie „zaplecze wiedzy” jest odpowiedzią rosnące zapotrzebowanie współczesnego rynku. Rzetelne informacje techniczne dostępne na wyciągnięcie ręki, istotnie ułatwiają pracę w warsztatach, a także w sieciach dystrybucji części motoryzacyjnych. W tych ostatnich, znajomość budowy pewnych podzespołów, czy procedur naprawczych może usprawnić obsługę klienta. W niektórych przypadkach daje także pretekst do uzasadnionego rozszerzenia zamówienia lub jego zmiany.

Docelowi odbiorcy to mechanicy, właściciele warsztatów oraz dystrybutorzy części w regionie EMEA. Materiały na www.garagegurus.tech/en-eu będą opracowywane w różnych językach, min. w angielskim, hiszpańskim, holenderskim, niemieckim, rosyjskim, polskim i czeskim. Mają one na celu zapewnienie odpowiednich umiejętności, wyszkolenia i wiedzy, a więc cech niezbędnych do skutecznego wykonywania wysokiej jakości napraw i zmniejszenia liczby roszczeń gwarancyjnych. Wszystko to przekłada się na zwiększenie poziomu zadowolenia.

Wsparcie na czterech płaszczyznach

Na stronie znajdują się instrukcje montażu, wskazówki techniczne oraz filmy wideo dotyczące diagnostyki i napraw. Wszystkie produkcje są wspierane przez najbardziej znane, aftermarketowe marki motoryzacyjne, takie jak Monroe, Ferodo i MOOG. Zakres działalności Garage Gurus jest jednak szerszy i bardziej kompleksowy. Działa w oparciu o cztery „filary wsparcia”.

- On-Call: dedykowane centrum telefoniczne wsparcia technicznego. Świadczy usługi w zakresie informacji o produktach, problemach montażowych oraz odpowiada na zapytania gwarancyjne. Tutaj kontakt odbywa się przez telefon (+34-911-08-54-08) lub e-mail (support@gurusoncall.tech). Połączenia odbierają eksperci z Garage Gurus. Dostępne języki to: angielski, hiszpański, francuski i niemiecki.
- On-The-Go: dział Garage Gurus przeprowadzający wizyty w warsztatach, zapewniający przeszkolenie w zakresie najnowszych produktów, narzędzi oraz technik naprawczych z zastosowaniem specjalnie dostosowanych pojazdów technicznych.
- Onsite: szkolenia oferowane przez wykfalifikowanych ekspertów Garage. Są wykonywane w punktach szkoleniowych DRiV lub u klienta.
- Online: dostępna przez 24 godziny platforma edukacyjna. Daje uczestnikom dostęp do szeregu webinariów oraz rozbudowanej biblioteki kursów szkoleniowych, z których wszystkie są całkowicie bezpłatne i pomocne w rozwoju kariery oraz umiejętności.

Personalizacja

Zawartość portalu jest stale aktualizowana zgodnie z zapotrzebowaniem klientów, oraz rozwojem techniki. Zespół Garage Gurus na bieżąco monitoruje trendy i nowe technologie, które mogą wpływać na codzienną pracę mechaników. W zakresie edukacji i szkoleń praktykowane są także indywidualne programy nauczania. Przykładowo, jeśli podczas wizyty eksperta Garage Gurus On-The-Go okaże się, że w danym warsztacie potrzebne jest dodatkowe szkolenie z zakresu obsługi pojazdów elektrycznych, centrala opracuje dodatkowe, spersonalizowane materiały. Celem jest możliwie jak najlepsze wsparcie potrzeb mechaników dokładnie w zgłoszonym obszarze. Zawartość strony internetowej może pomóc mechanikom, którzy stają czasem przez zupełnie nowymi zadaniami. Udostępnione, krótkie filmy wideo pomagają w przystępny sposób przekazywać wskazówki montażowe typowych napraw. Dzięki temu, praca może być wykonana sprawnie i prawidłowo już za pierwszym razem. Ważnym aspektem działalności jest szkolenie mechaników, którzy chcą poszerzać wiedzę, ale nie mają na to czasu w ciągu dnia pracy. Łącze do bezpłatnej platformy Garage Gurus Online umożliwia naukę w terminie i miejscu dla dogodnym dla każdego (np. wieczorem w domu).

Projekt, który się rozwija

Marijn Staal, Senior Manager for Training & Technical Services w DRiV: „Program wsparcia Garage Gurus szybko się rozrasta. Wierzymy, że dla nowych i obecnych klientów, kluczowe znaczenie ma fakt zgromadzenia w jednym, łatwo dostępnym miejscu, wszystkich materiałów technicznych i narzędzi wsparcia. Ułatwia to realizację codziennych zadań. Chcemy systematycznie przekazywać mechanikom i właścicielom warsztatów narzędzia do rozwoju zawodowego. Odpowiedni poziom wyszkolenia redukuje roszczenia gwarancyjne, które często są spowodowane złym montażem, a nie winą produktu. Cieszymy się, że możemy zapewniać wsparcie eksperckie w możliwie najbardziej profesjonalny sposób. Nowa strona internetowa pozwoli nam to robić, zwiększając zadowolenie obecnych klientów z usług Garage Gurus. Zachęcamy wszystkich do dołączenia do naszej społeczności”. 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony