Wydarzenia

Lakiernictwo i blacharstwo

wczoraj  14.04.2025, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 3 minuty

Glasurit wspiera młode talenty

Patronat nad klasą lakierniczą w warszawskiej szkole jest kontynuacją działań, które realizuje firma od wielu lat, na rzecz promocji zawodu lakiernika. Firma podarowała teraz uczniom mieszalnik z produktami Glasurit Linii 90, spektrofotometr, narzędzie informatyczne Profit Manager wraz ze sprzętem komputerowym, a także odzież i materiały technologiczne.

Producent marki premium Glasurit, rozpoczął oficjalną współpracę ze szkołą. 1 kwietnia odbyła się inauguracja, w której udział wzięli przedstawiciele BASF Polska, BASF Coatings Services, Dyrekcja Zespołu Szkół, a także specjalnym gościem, który uhonorował to spotkanie była Pani Burmistrz Dzielnicy Żoliborz, Renata Kozłowska.

Wybór drogi zawodowej, to jedna z najtrudniejszych i kluczowych decyzji, które młodzi ludzie muszą dokonywać w swoim życiu. By pomóc w tym, firmy takie jak BASF Coatings realizują liczne programy sponsorskie, które wspierają młodzież, przekazując im materiały niezbędne do pracy. W przypadku tej współpracy szkoła otrzymała mieszalnik z produktami Glasurit Linii 90, spektrofotometr, narzędzie informatyczne Profit Manager wraz ze sprzętem komputerowym, a także odzież i materiały wspomagające prace lakierników marki RODIM. –Glasurit jest jednym z wiodących brandów na rynku lakierniczym w segmencie premium w Polsce i w Europie. Cechy, za które klienci nas cenią to: bezpieczeństwo, niezawodność i innowacyjność. I dlatego staramy się promować markę wśród przyszłych lakierników, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy – podkreśla Agata Piasecka – Gawdzis, inicjatorka współpracy, na co dzień Key Account and Value for Money Manager w BASF Coatings Services.

- Wspieranie młodzieży leży w DNA całej firmy BASF Polska. Od ponad 15 lat firma rozwija długofalową współpracę z wieloma projektami i placówkami edukacyjnymi. Od 2010 roku BASF Polska jest wyłącznym partnerem laboratorium chemicznego w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. – Scenariusze prowadzonych w laboratorium zajęć współtworzone są przez ekspertów BASF z wykorzystaniem produktów firmy, a rokrocznie wizytę w laboratorium BASF składa ponad 10 000 dzieci ze szkół z całej Polski - informuje Jarosław Muczek, Head of Communications & Governmental Relations.

- Flagowym projektem skierowanym do studentów jest „Zarządzanie biznesem technologicznym”, czyli cykl wykładów prowadzonych przez przedstawicieli BASF na Wydziale Chemii Politechniki Warszawskiej, który prowadzimy od ponad 12 lat.

Patronat nad klasą lakierniczą w warszawskiej szkole jest kontynuacją działań, które realizuje firma od wielu lat, na rzecz promocji zawodu lakiernika, jak i rozwoju młodzieży uczącej się w szkołach zawodowych. Marka Glasurit ma przyjemność promować szkolnictwo zawodowe i zawód lakiernika wśród młodzieży ze szkół średnich, technicznych i zawodowych, a także jest partnerem międzynarodowego wydarzenia jakim jest WorldSkills, konkurs promujący zawody rzemieślnicze. W tym roku działania te zostały poszerzone o nowy projekt edukacyjny „Lakiernik poszukiwany”, który skierowany jest do uczniów ostatnich klas szkół podstawowych.

Fot. BASF Coatings

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony