Specjalna strefa, show car i prezentacja unikalnych produktów o wysokich osiągach - to tylko niektóre atrakcje czekające na odwiedzających stoisko Goodyeara.
Targi Inter Cars to nie tylko prezentacja oferty producentów z branży motoryzacyjnej, ale również moc sportowych emocji. To właśnie z myślą o fanach podwyższonej dawki adrenaliny i palenia gumy powstała strefa Motor Show, której partnerem głównym została Grupa Goodyear. W specjalnie zorganizowanej sekcji Goodyeara i Dunlopa, goście Targów będą mogli m.in. zrelaksować się w strefie chill-outu lub poznać sportowe auta wyposażone w ogumienie obu marek.
Sportowe emocje mają wiele odcieni. Dla jednych oznaczają jazdę wyścigowym samochodem po torze, dla innych pokonywanie pagórków na motocrossie. Oferta stoiska Goodyeara i Dunlopa została tak przygotowana, aby w pełni zaspokoić zarówno fanów dwóch, jak i czterech kółek. Miłośnicy mocnych wrażeń znajdą w niej wyposażone w ogumienie obu marek auta o wysokich osiągach, takie jak KTM X-Bow, Lamborgini Huracan, Ford Fosus RS, Subaru Impreza STI, jak również motocykle z utytułowanego zespołu Wójcik Racing Team.
Bez wątpienia nie lada atrakcją dla odwiedzających będzie również specjalny show car Goodyeara, prezentujący ofertę marki dla samochodów osobowych. By podkręcić jeszcze dawkę sportowych wrażeń, w strefie pojawią się też produkty Dunlopa dedykowane do aut sportowych, wyścigowych oraz motocykli.
„Produkty marek Goodyear i Dunlop wielokrotnie zapisały się na kartach historii motorsportowej, święcąc triumfy na najbardziej wymagających wyścigach i torach na świecie. Współpracujemy z wieloma utytułowanymi zespołami i zawodnikami. Zdobyte w tym czasie doświadczenie wykorzystaliśmy w produkcji ogumienia także do codziennej jazdy. Nasza oferta jest bardzo szeroka i przeznaczona zarówno dla samochodów jak i motocykli - stąd obecność także marki Dunlop. Myślę, że każdy, nawet najbardziej wymagający amator sportowej jazdy, znajdzie u nas coś dla siebie. Zapraszamy też do naszej strefy chill-outu, gdzie będzie można nieco ochłonąć po dużej dawce emocji i w spokoju nacieszyć się widokiem mocnych aut oraz skorzystać z atrakcji dodatkowych” – powiedziała Marta Kosyra, Consumer Brand Manager Polska i Ukraina.
Partnerem Goodyeara na stoisku jest Driving Experience. Targi odbędą się w dniach 22-24 września na Stadionie Narodowym w Warszawie. Strefa Motor Show będzie usytuowana przy Stacji Warszawa Stadion.
Komentarze (0)