Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

III Międzynarodowe Targi Wiedzy Technicznej i Szkoleń

3-4 czerwca 2006 r.

III Międzynarodowe Targi organizowane przez firmę Moto-Profil odbyły się w dniach 3-4 czerwca 2006 r. w katowickim Spodku.

Trzecia edycja targów Moto-Profil to duży sukces i olbrzymia frekwencja – ponad 7500 osób związanych zawodowo z branżą motoryzacyjną. Część wystawową targów o powierzchni ponad 1000 m2 zajęły ekspozycje producentów części oraz dostawców wyposażenia warsztatowego.

Impreza tradycyjnie zgromadziła czołowych krajowych i zagranicznych producentów części motoryzacyjnych i wyposażenia warsztatowego. Rdzeń targów stanowiły liczne merytoryczne szkolenia dotyczące wszystkich obszarów serwisowej obsługi pojazdów, a więc: ogumienie, układ hamulcowy, elementy zawieszenia, elementy przenoszenia napędu, silnik wraz z elektroniką silnikową oraz bieżąca obsługa eksploatacyjna. W kilkunastu salach konferencyjnych przeprowadzono ponad 80 sesji szkoleniowych związanych bezpośrednio z techniką i naprawami samochodów, jak również seminaria z zakresu możliwości i sposobów zdobywania dotacji unijnych oraz doskonalenia obsługi klienta, sprzedaży i marketingu.

Targom towarzyszyła impreza o charakterze piknikowym, podczas której przygotowano szereg atrakcji towarzyszących, w tym artystyczny gwóźdź programu, czyli wieczorny koncert gwiazdy polskiej muzyki rockowej – zespołu Perfect!
W programie pikniku znalazły się także liczne konkursy z cennymi nagrodami dla publiczności, a także pokaz mody prezentowany przez finalistki konkursu Miss Śląska i Zagłębia, show laserowe, liczne występy grup tanecznych, a także całonocna biesiada przy piwie, grillu i dobrej muzyce. W wieczornym pikniku wzięło udział ponad 7000 gości z całego kraju.

- Dla mnie, jako dla pomysłodawcy takiej formuły targów i głównego organizatora, najistotniejsze są dwa aspekty targów. Po pierwsze to, że gromadzimy w Katowicach z okazji targów wyłącznie ludzi z branży, aktywnych i poszukujących nowych sposobów rozwijania prowadzonych przez siebie serwisów, a więc można powiedzieć, że czołówkę serwisową. Po drugie, dla mnie jako dla osoby odpowiedzialnej za marketing i wizerunek rynkowy firmy Moto-Profil, dużą satysfakcją jest to, że nasza konkurencja organizuje swój doroczny „jesienny Oktoberfest” podobnie jak my w czerwcu, poświęcając większą uwagę usprawiedliwieniom, dlaczego w tym roku w Warszawie jesień przyszła dokładnie w ten sam weekend, w który my organizujemy targi w Katowicach niż merytorycznej informacji o imprezie – mówi Olgierd Langer, kierownik działu marketingu i rozwoju projektów.


Małgorzata Kluch GG Profits Sp. z o.o.
Pierwszy raz braliśmy udział w targach Moto-Profil. Muszę przyznać, że zarówno świetna organizacja, jak i liczba osób zwiedzających przerosła moje oczekiwania. Moto-Profil przygotował bardzo profesjonalny program, który idealnie wypełnił czas tych dwóch dni weekendowych. Odbyły się bardzo ciekawe szkolenia i prezentacje nowości w dziedzinie motoryzacji. Nie zabrakło również rozrywki. Myślę, że występ ponadczasowego zespołu „PERFECT” spełnił oczekiwania wszystkich, którzy tego dnia znaleźli się w Spodku. Dla mnie jako wystawcy były to dni „robocze”, ale bardzo cenne, ponieważ dzięki nim udało mi się poznać opinię setek firm, hurtowni, sklepów, warsztatów, ich potrzeby oraz sugestie. Przede wszystkim byli to ludzie z branży i tu ukłon w stronę organizatorów za staranne przygotowanie listy zaproszonych gości. Nasza firma nawiązała także nowe kontakty, które mam nadzieję okażą się owocne we wzajemnych kontaktach handlowych.


Bartosz Sieradzki FRAM
Tegoroczne, trzecie już, targi wiedzy to kolejna impreza z tego cyklu stojąca pod znakiem rekordów frekwencji zarówno zwiedzających, jak i wystawców. Jeśli przyjąć, że gros z ponad 7 tysięcy gości to profesjonaliści związani z firmami motoryzacyjnymi i że znaczna ich część korzystała z bogatej oferty szkoleń, mamy obraz tego jak bardzo potrzebne są tego rodzaju imprezy. Mimo że część tematów seminariów mogła pokrywać się z zeszłorocznymi, to i tak fachowej wiedzy nigdy dosyć, czego dowodem było zainteresowanie szkoleniami.
Dla mnie osobiście, najważniejsza była perfekcyjna organizacja strony wystawowej imprezy, tzn. stoisk, gdzie w przyzwoitych warunkach można było porozmawiać z obecnymi, a także przyszłymi klientami Moto Profilu, czyli oczywiście również naszymi. Cieszy mnie to tym bardziej, iż marka Fram rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie a to zawsze stwarza pole do dyskusji na tematy zarówno techniczne, jak i związane ze stroną komercyjną sprzedaży produktów. Bardzo miłe było to, iż mogłem spotkać się twarzą w twarz z ludźmi zaangażowanymi w dystrybucję naszych filtrów i porozmawiać z nimi w mniej formalnej atmosferze pikniku. Lekkim zaskoczeniem był fakt dość dużej frekwencji drugiego, tradycyjnie już spokojniejszego, dnia targów. Sądząc po pokaźnej stercie nowych kontaktów targi były również sukcesem handlowym.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony