Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  01.12.2016, ~ Bartłomiej Ryś - ,   Czas czytania 2 minuty

Organizator: Polska Izba Motoryzacji

Miejsce: Warszawa, Airport Hotel Okęcie ul. 17 Stycznia 24

Data rozpoczęcia: 06.12.2016

Data zakończenia: 06.12.2016

Już we wtorek XI Dyskusyjne Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych

Mniej napraw a szara strefa. Legalizacja używanych części oryginalnych. Czy Towarzystwa Ubezpieczeniowe zawarły zmowy cenowe? To główne motywy tegorocznego XI Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, które odbędzie się 6 grudnia br. w Warszawie.

Forum dedykowane jest dla całej grupy podmiotów z procesu likwidacji szkód komunikacyjnych:

  •  serwisów mechanicznych i blacharsko–lakierniczych, 
  • dealerów samochodów, 
  • rzeczoznawców, 
  • likwidatorów szkód, 
  • towarzystw ubezpieczeniowych, 
  • firm flotowych, 
  • firm dostarczających części, narzędzia, materiały i oprogramowanie dla serwisów.

W tym roku organizator, Polska Izba Motoryzacji położyła nacisk na problematykę niełatwą, od lat drążącą sektor napraw blacharsko – lakierniczych.

Dlatego podczas tegorocznego spotkania porozmawiamy m.in. o:

  • Wiodącej firmie, która na zlecenie T.U. poddała się jej działaniom i wprowadziła na rynek tańszego gracza z sektora lakierniczego. W trakcie Forum zostanie podpisana petycja (list otwarty) o wycofanie się z manipulacji  cennikami w narzędziach kalkulacyjnych w Polsce.
  • Niezależnych serwisach blacharsko-lakierniczych wobec  konkurencji ze strony zorganizowanych sieci naprawczych stosujących zaniżoną wartość kalkulacji i wypłat kosztorysowych realizowanych przez TU
  • Przejmowaniu (w przypadku szkody) przez firmy ubezpieczeniowe po okresie gwarancji klientów od dealerów i kierowanie do „swoich” serwisów.
  • Odpowiemy na pytanie dlaczego klient decyduje się na wypłatę kosztorysową. Przedstawimy analizę średniej szkody.
  • Wskażemy na kim faktycznie odbije się wzrost cen OC.
  • Patologiach w sprzedaży ubezpieczeń przez T.U., Brokerów, Dealerów, Firmy Leasingowe, Multiagencje.
  • Leczeniu poszkodowanych w wypadkach drogowych – kto poniesie faktyczne koszty – warsztat czy T.U.? Ile warsztat jest w stanie przyjąć nowych obciążeń i jakie mogą być tego konsekwencje dla napraw samochodów i bezpieczeństwa uczestników ruchu?

Z racji utraty zaufania serwisów do organizacji reprezentujących rynek motoryzacyjny zmusił PIM do bezpośredniego kontaktu z posiadaczami pojazdów z nową ofertą pt. „Platforma PIM – wylicz samodzielnie wartość szkody komunikacyjnej” „Kalkulacja dla Kowalskiego”.

WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE:

www.forumubezpieczen.com

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY FORUM

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony