W styczniu działalność rozpoczął najnowszy obiekt – Lexus Olsztyn, który przybliża japońską markę do osiągnięcia 100-procentowego pokrycia sprzedaży rynku premium w Polsce. To pierwszy obiekt Lexusa w tym regionie.
Trwa dynamiczny rozwój Lexusa na polskim rynku. 2023 rok był dla marki najlepszym w dotychczasowej działalności. Polscy klienci zarejestrowali rekordowe 10 495 aut, co jest wynikiem lepszym od zanotowanego rok wcześniej o 85%. W odpowiedzi na ogromne zainteresowanie samochodami Lexusa firma cały czas rozbudowuje swoją sieć salonów sprzedaży i autoryzowanych serwisów.
W styczniu działalność rozpoczął najnowszy obiekt – Lexus Olsztyn. To pierwszy salon marki w województwie warmińsko-mazurskim. Punkt zlokalizowano przy ul. Obrońców Tobruku 9 w Olsztynie. Obiekt należy do doświadczonej w sprzedaży i obsłudze aut Lexusa Grupy Wiśniewski, która prowadzi już salon Lexus Warszawa-Wola, a od 31 lat jest obecna w tym regionie jako dealer Toyoty. Lexus Olsztyn oferuje pełen zakres usług, w tym sprzedaż samochodów nowych i używanych, serwis mechaniczny, a także serwis blacharsko-lakierniczy. Na miejscu można też kupić akcesoria i części zamienne, nabyć ubezpieczenie oraz sfinansować samochód w ramach programu KINTO ONE.
Salon w Olsztynie imponuje stylowym wykończeniem wnętrza, w którym nie brakuje akcentów nawiązujących do designu najnowszych modeli marki. Wykorzystano również charakterystyczne dla japońskiej kultury wzory, faktury i detale. Zadbano o nagłośnienie, oświetlenie, czy zapach, a cała przestrzeń imponuje ergonomią i wygodą dla klientów.
Lexus Olsztyn jest 20. salonem marki w Polsce, a cała sieć wyróżnia się na rynku premium najwyższymi standardami obsługi klienta, które od lat znajdują potwierdzenie w nagrodach oraz wyróżnieniach przyznawanym salonom z polskiej sieci marki. Obiekty z naszego kraju niemal rok rocznie zdobywają europejską nagrodą KIWAMI (jap. najlepszy), znajdując się wśród 10 topowych salonów marki w Europie pod kątem jakości obsługi i realizacji wskaźników biznesowych, a w 2020 i 2021 roku polskie salony Lexusa uznano za najlepsze ze wszystkich europejskich punktów marki.
Liczne wyróżnienia to efekt przywiązania do zasad japońskiej gościnności Omotenashi, która oznacza dbałość o najdrobniejsze detale w całym procesie obsługi klienta. To dlatego każda wizyta w salonie japońskiej marki jest unikalnym doświadczeniem i pierwszym krokiem do spektakularnego świata Lexusa. Istotną rolę odgrywa także obecny w każdym salonie marki Omotenashi Manager, który dba o to, aby każdy klient został zauważony, serdecznie przywitany i był przez cały czas pod opieką.
Fot. Lexus
Komentarze (0)