Liqui Moly zostało oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w piłce ręcznej. Logo marki będzie wyświetlane na telebimach podczas wszystkich 96 meczów.
To kolejna sportowa aktywność sponsorska Liqui Moly. Firma jest sponsorem Mistrzostw Świata Moto GP i Mistrzostw Samochodów Turystycznych TCR. Zaangażowanie w piłkę ręczną jest przemyślaną strategią.
- Chcemy zwiększać świadomość marki wśród osób niezwiązanych ze sportami motorowymi, a Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej to świetna okazja, aby to osiągnąć - mówi Peter Bauman, szef marketingu Liqui Moly GmbH. Wybór tej dyscypliny również nie jest przypadkowy. - To co dzieje się na boisku, bardzo dobrze opisuje, jak funkcjonujemy jako firma: gra zespołowa, szybkie myślenie i bezwzględna wola bycia wśród najlepszych – dodaje Baumann.
Komentarze (0)