Jak Pan sądzi, co można by zrobić, aby w jeszcze większym stopniu podkreślać jakość polskich produktów na arenie międzynarodowej?
Nasze firmy mają apetyt na dalszą ekspansję zagraniczną, a jest to związane przede wszystkim z intensywnym rozwojem oferowanych produktów. Korzystamy z możliwości wyjazdów zagranicznych, misji gospodarczych. Aktywnie śledzimy możliwości współfinansowania naszych inwestycji oraz pomysłów także przez instytucje państwowe, korzystamy z możliwości, jakie dał nam program „Go To Brand”, który jest organizowany i prowadzony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Dzięki niemu będziemy przez trzy kolejne lata promować nasze produkty właśnie na arenie międzynarodowej. Pojawienie się tego typu programów jest pewnym ułatwieniem i mamy nadzieję, iż potencjał, jakim dysponują polscy producenci, będzie wykorzystywany nie tylko przez nich samych, ale i z pomocą osób odpowiedzialnych za projekty promowania krajowych przedsiębiorców.
Rozumiem, że jako trzy podmioty działające wspólnie macie jakieś pomysły na „wspólną” przyszłość?
Obecnie staramy się układać nasze działania marketingowe tak, aby przynajmniej w pewnej części były spójne. Oczywiście każda firma posiada własne plany ekspansji czy rozwoju, ale wszyscy widzimy jasno określony cel i jest on dla nas wspólny.
Dziękuję za rozmowę.
Komentarze (0)