Marka olejów silnikowych Shell Helix laureatem nagrody e-Laur X-lecia w prestiżowym ogólnopolskim plebiscycie „Laur Klienta”, badającym popularność marek w świadomości polskich konsumentów. Elitarne wyróżnienie to efekt najwyższej sumy głosów zebranych przez markę w internetowych głosowaniach na Laur Konsumenta/Laur Klienta w latach 2012-2022.
Laur Konsumenta/Laur Klienta to ogólnopolski konkurs konsumencki. Od 2004 roku regularnie przynosi odpowiedź na pytanie, które produkty i usługi są w swojej kategorii najpopularniejsze. Plebiscyt cieszy się na polskim rynku rozpoznawalnością i prestiżem m.in. dlatego, że wyboru ulubionych produktów oraz usług dokonują ich użytkownicy. Są wśród nich także Internauci, ponieważ od 10 lat projekt – oprócz ankiet telefonicznych – jest realizowany w formie sond internetowych na wybranych portalach.
Przeliczenie głosów oddanych przez Internautów przez ostatnie 5 i 10 lat potwierdziło, że oleje Shell Helix znajdują się w elicie produktów dostępnych na rynku konsumpcyjnym w Polsce. Marka Shell Helix otrzymała specjalny medal e-Laur Konsumenta/e-Laur Klienta, podkreślający aspekt internetowej popularności wyróżniającego się i cenionego od lat produktu.
- Laur Klienta to jeden z najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w Polsce. Niezmiernie cieszy mnie, że po raz kolejny zostaliśmy wyróżnieni przez użytkowników ocenianych produktów. Świat się zmienia, a Internet jest miejscem, gdzie nasi klienci podejmują coraz więcej decyzji zakupowych. Tym bardziej dziękujemy im za zaufanie, pozytywne opinie oraz niesłabnące przywiązanie do marki Shell Helix. Co ważne, my również idziemy z duchem czasu. Wiemy, że zmieniają się oczekiwania nabywców środków smarnych. Rośnie popularność olejów zapewniających lepszą ochronę silnika, mających dłuższą żywotność i jednocześnie mogących pomóc zmniejszyć ślad węglowy. Aktualna gama produktów Shell Helix spełnia te wymagania i pomaga przyczyniać się do zapewnienia bardziej zrównoważonego rozwoju w przyszłości - powiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.
Fot. Shell
Komentarze (0)