Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  28.09.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 6 minut

Master Mechanik: triumfowała wiedza i doświadczenie
Strona 2 z 2

za zajęcie III miejsca – bon zakupowy na kwotę 3 tys. zł i przemysłowy odkurzacz ufundowany przez Bosch.

Z kolei warsztaty, w których pracuje trzech najlepszych mechaników z części ciężarowej, otrzymały:

  • za zajęcie I miejsca – bon zakupowy do wykorzystania na zakupy towarów z oferty Inter Cars na kwotę 12 tys. zł oraz zaproszenie dla dwóch osób do udziału w kompletnym programie szkoleń Knorr-Bremse, ufundowane przez firmę Knorr-Bremse,

  • za zajęcie II miejsca – bon zakupowy na kwotę 6 tys. zł oraz innowacyjne urządzenie firmy Febi do demontażu kół, ufundowane przez producenta - firmę Febi Bilstein,

  • za zajęcie III miejsca – bon zakupowy na kwotę 3 tys. zł, a także jednoosobowe zaproszenie na szkolenie „Elektroniczne układy hamulcowe przyczep/naczep (TEBS)” i „Elektroniczne układy zawieszenia przyczep/naczep (Knorr-Bremse iLvl)” ufundowane przez Knorr- Bremse oraz myjkę wysokociśnieniową firmy Bosch, ufundowaną przez firmę Bosch.

Korzyści dla mechaników i dla warsztatów

Choć stale rosnąca liczba uczestników programu Master Mechanik to najlepszy dowód na to, że do udziału w nim właściwie nie trzeba specjalnie namawiać, to do ewentualnych nieprzekonanych – oprócz nagród, powinny przemówić liczne korzyści, jakie czekają nie tylko na pracowników warsztatów, ale i na ich pracodawców.

- Trzeba się szkolić i uzupełniać wiedzę. Technika idzie do przodu, więc musimy być cały czas na bieżąco. Oprócz udziału w programie Master Mechanik, regularnie uczestniczę w szkoleniach Inter Cars i producentów. To bardzo pomaga – przekazuje K. Romańczyk.
- W tym roku w programie wzięło udział trzech naszych pracowników. Młodsi stażem koledzy dzielnie walczyli, ale nie zakwalifikowali się do finału. Myślę jednak, że skorzystamy na tym i tak, ponieważ na podstawie ich wyników uda się dopasować dla nich odpowiednie szkolenia. Jako warsztat doceniamy tę funkcję Master Mechanika, jaką jest audyt wiedzy pracowników – zauważa A. Borek, dyrektor serwisu Truck Partner.
- Udział pracowników w takich programach, jak Master Mechanik, jest bardzo ważny. Każda taka okazja podnosi prestiż warsztatu. Staramy się, by nasi pracownicy brali udział w takich konkursach, ale również w szkoleniach, by ciągle się rozwijać. Ten zawód wymaga ciągłego doskonalenia – podkreśla Ł. Worwa, współwłaściciel Moto Service Worwa.

Co ważne, mimo że finał programu Master Mechanik już za nami, platforma www.mastermechanik.pl pozostaje nadal aktywna i stanowi miejsce oceny kompetencji mechaników, diagnozy potrzeb szkoleniowych warsztatów i pozyskiwania wiedzy online.

- Przy okazji 16. Targów Inter Cars i licznych spotkań międzynarodowych podjęliśmy decyzję o udostepnieniu platformy – testów i wiedzy merytorycznej - wszystkim mechanikom w Europie. Jej zawartość zostanie przetłumaczona, a materiały uzyskane od partnerów programu uzupełnione o wersje angielskojęzyczne. Dzięki temu program Master Mechanik stanie się projektem międzynarodowym - mówi Radosław Sujka, Menadżer ds. Szkoleń Inter Cars.

GALERIA ZDJĘĆ

Master Mechanik: triumfowała wiedza i doświadczenie
Master Mechanik: triumfowała wiedza i doświadczenie
Master Mechanik: triumfowała wiedza i doświadczenie
Master Mechanik: triumfowała wiedza i doświadczenie
Master Mechanik: triumfowała wiedza i doświadczenie
Master Mechanik: triumfowała wiedza i doświadczenie
Master Mechanik: triumfowała wiedza i doświadczenie
Master Mechanik: triumfowała wiedza i doświadczenie
Master Mechanik: triumfowała wiedza i doświadczenie
Master Mechanik: triumfowała wiedza i doświadczenie

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ Mulen 1 ponad rok temu Gratulacje dla zwycięzców, może czeka ich angaż w jednej ze światowej sławy firm, takich jak Mahle? Kto wie!
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony