Alfred Franke, prezes SDCM. fot. Piotr Łukaszewicz
Firma Moto Data, specjalizująca się w badaniach rynku motoryzacyjnego w Polsce i innych krajach Europy Centralnej i Wschodniej, dołączyła do Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych.
Podpisana umowa umożliwia współpracę z największymi producentami części motoryzacyjnych, dystrybutorami na rynku części zamiennych oraz z największymi, europejskimi organizacjami tego sektora CLEPA (Europejskie Stowarzyszenie Dostawców Branży Motoryzacyjnej) i FIGIEFA (Europejska Federacja Dystrybutorów Części Zamiennych dla Przemysłu Motoryzacyjnego).
Dzięki tej współpracy Stowarzyszenie uzyskuje możliwość pozyskania informacji o zachowaniach użytkowników samochodów. MotoData właśnie opracowuje kolejne cykliczne badania parku samochodowego i zachowań kierowców w Europie Centralnej i Wschodniej. W kolejnych etapach opracuje dane dotyczące segmentu B2B czyli badania warsztatów samochodowych, rynku samochodów ciężarowych w Polsce i w krajach Europy Wschodniej i Centralnej.
Komentarze (0)