Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  08.05.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Na rynek wjeżdża nowy Suzuki Swift

Doskonale znany, kultowy model został skonstruowany od nowa, ale zachowuje DNA poprzednich generacji. Wielokanałową komunikacją launchu nowego Swifta zajęła się Agencja Communication Unlimited. Kampania jest przygotowana przez europejską centralę Suzuki i kreatywnie adaptowana na polski rynek.

Samochód zobaczymy w telewizji oraz w Internecie, kampania obejmuje także radio. Koncept #ListaDlaSwifta będzie szerzej rozwijany w Social Mediach. Idea kreatywna niesie przekaz, że nowy Swift będzie idealnym towarzyszem we wszystkim, co do tej pory nie przyszłoby nawet do głowy. Swift inspiruje do nowych pomysłów. Im bardziej kreatywne, tym lepiej - to lista zadań dla nowego Swifta. Jeden ze spotów będący częścią konceptu #ListaDlaSwifta

Kampania reklamowa zaplanowana jest do końca maja. Do komunikacji na temat nowego Suzuki Swift wykorzystano TV, Internet, kino, prasę oraz radio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada partner biznesowy Agencji, dom mediowy Value Media.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony