Jazda pojazdem z niewłaściwie dobranym olejem silnikowym może mieć poważne konsekwencje: nowoczesne silniki mają coraz węższe tolerancje, a nieodpowiedni środek smarny może osłabić działanie katalizatorów, powodować zatkanie filtrów i sprawić, że olej nie dotrze do kluczowych podzespołów, co potencjalnie prowadzi do uszkodzenia silnika.
Castrol uruchomił nową internetową wyszukiwarkę produktów, która pomaga konsumentom znajdować i kupować olej silnikowy, olej przekładniowy, płyn hamulcowy i płyn chłodzący do konkretnych pojazdów. Narzędzie to, które można znaleźć pod adresem www.castrol.pl/wyszukiwarkaproduktow, zawiera również wskazówki dojazdu do pobliskich autoryzowanych serwisów i sprzedawców detalicznych, gdzie wybrany produkt jest dostępny.
Funkcja „Szybkie wyszukiwanie” pozwala użytkownikowi wyszukiwać odpowiednie produkty Castrol po podaniu numeru rejestracyjnego lub wyszukiwać według marki i modelu. Użytkownicy mogą również szybko i łatwo wyszukiwać według nazwy produktu Castrol przed weryfikacją kompatybilności z pojazdem. Wśród produktów są także te odpowiednie dla coraz liczniejszych pojazdów elektrycznych.
Nowa wyszukiwarka produktów Castrol oferuje użytkownikom kompleksową obsługę w jednym miejscu, z listą wszystkich serwisów i dystrybutorów marki Castrol, u których wybrane produkty są aktualnie dostępne do zakupu. Narzędzie to zintegrowano z Mapami Google, aby oferować widok mapy i wskazówki dojazdu do odpowiednich lokalizacji. Narzędzie „Gdzie kupić”, dostępne pod adresem www.castrol.pl/gdziekupic, zawiera też bezpośrednie łącza do detalicznych sklepów internetowych, w których można kupić wybrany produkt.
Nowej wyszukiwarki produktów mogą także używać technicy przed wykonaniem regularnych prac serwisowych, konserwacyjnych i naprawczych, aby zawsze mieć pewność, że stosują najlepiej dobrane oleje Castrol.
- Receptury tych środków smarnych i olejów są bardzo zaawansowane, więc najlepszy sposób na wykorzystanie ich potencjału to weryfikacja ich kompatybilności z konkretnym pojazdem. Wielu konsumentów nie ma pewności, które środki smarne i oleje najlepiej nadają się do ich pojazdów, ani gdzie szukać konkretnych informacji. Opracowując nowe narzędzie, skupiliśmy się na tym, jak pomóc konsumentom w dokonywaniu świadomych wyborów, nie zapominając jednocześnie o zwiększaniu liczby odwiedzin w serwisach i u sprzedawców detalicznych, usprawnianiu przejścia z trybu online na offline oraz uproszczeniu całego procesu zakupu – komentuje Shailendra Gupte, dyrektor ds. marketingu Castrol w regionie EMEA.
To o tyle istotne, że Castrol uruchomił ostatnio nową, bezpłatną pomoc techniczną, w ramach której serwisy i konsumenci w Polsce mogą komunikować się ze specjalistycznym zespołem ekspertów ds. technicznych, przeszkolonych do udzielania porad i rozwiązywania problemów technicznych. Eksperci ci są dostępni przez osiem godzin dziennie, pięć dni w tygodniu, bezpłatnie, za pośrednictwem poczty e-mail: PolandTechInfo@castrol.com
Fot. Castrol
Komentarze (0)