Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty


Finał konkursów: Doradca Serwisowy, Mechanik, Blacharz i Lakiernik Roku 2004

W dniach 10-11 września br. fir-ma Ford Polska zorganizowała w Olsztynie finał konkursów: Doradcy Serwisowego Roku, Mechanika Roku, Blacharza Roku oraz Lakiernika Roku. Celem współzawodnictwa było wyłonienie najlepszych fachowców w danej specjalizacji oraz ciągłe podnoszenie kwalifikacji i poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników sieci dealerskiej Forda. Rywalizacja ma także zachęcać pracowników stacji dealerskich do stałego dokształcania się.
Doradcą Serwisowym Roku 2004 w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda został Janusz Grzyb z Lipski B.S. Warszawa, drugie miejsce zajął Dariusz Frankowski ze Spectrum w Białymstoku, zaś trzecie Robert Chatys reprezentujący Multexim Katowice. W skład Komisji Sędziowskiej weszli przedstawiciele niezależnej firmy badającej rynek, specjaliści w dziedzinie jakości i standardów obsługi klienta.
Mechanikiem Roku 2004 okazał się Tomasz Cholipski z Big Autohandel Olsztyn, drugie miejsce zajął Tomasz Korzeniewski z OMC Motors Warszawa, zaś trzecie Feliks Musialski reprezentujący Pol Motors Wrocław. Tomasz Cholipski otrzymał najwyższy stopień Mistrza w Systemie MASTERS – Szkoleń Technicznych Ford Motor Company. Komisja Sędziowska składała się z 3 niezależnych ekspertów – pracowników naukowych Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej. Konkurs był także nadzorowany przez 20-osobowy zespół obserwatorów – szefów Autoryzowanych Serwisów Forda.
Rywalizację o tytuł Blacharza Roku 2004 wygrał Wojciech Wójcik z Multexim Katowice, drugie miejsce zajął Jacek Janiszewski z Lipski B.S. Warszawa, zaś trzecie Mirosław Ciupczyk reprezentujący Euro Car Kraków.
Lakiernikiem Roku 2004 został Artur Malinowski z ReWo Lubin, drugie miejsce zajął Mariusz Andryszczyk z OMC Motors Warszawa, zaś trzecie Sławomir Pelc reprezentujący Res Motors w Rzeszowie. Komisję sędziowską obu konkursów stanowili niezależni eksperci reprezentujący najważniejsze firmy blacharskie i lakiernicze obecne na polskim rynku, przedstawiciel gazety “Nowoczesny Warsztat”, a także pracownicy Ford Polska.
- Organizowanie szkoleń oraz tego typu współzawodnictwa znacząco wpływa na poprawę jakości obsługi naszych klientów – powiedział Bogdan Głód, Dyrektor Serwisu i Obsługi Posprzedażnej Ford Polska. To właśnie w naszej sieci Autoryzowanych Dealerów Forda pracuje najlepszy lakiernik w Polsce – p. Robert Różycki z Lipski B.S. w Warszawie. Autoryzowane Serwisy Forda z roku na rok coraz lepiej wypadają w niezależnych badaniach, w tym także w przeprowadzanych przez media testach. Ford Polska ze swej strony przeprowadza badania typu „tajemniczy klient w serwisie”, dzięki którym na bieżąco monitorujemy działania dealerów, a także korygujemy wykrywane niedociągnięcia – dodał B.Głód.
Przypomnijmy, że Robert Różycki został zwycięzcą konkursu „Perfekcyjny Lakiernik 2004” organizowanego wśród lakierników wszystkich marek przez “Nowoczesny Warsztat”, przy współudziale głównych dostawców lakierów.
W sieci Autoryzowanych Serwisów Forda zatrudnionych jest około 150 doradców serwisowych, 450 mechaników, 120 blacharzy oraz 160 lakierników. Są oni objęci kompleksowym programem szkoleń: diagnostycznych oraz napraw wszystkich elementów samochodu (mechanicy), z zakresu wiedzy technicznej oraz jakości i standardów obsługi klientów (doradcy serwisowi), z zakresu nowoczesnych technologii napraw nadwozi (blacharze i lakiernicy).
Firma Ford Polska posiada dwa ośrodki szkoleniowe (w Mikołowie oraz w Nadarzynie), które wykorzystywane są do szkoleń technicznych.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony