Volkswagen Group Polska poinformował, że w samochodach marki SEAT Toledo (KG3) z roku modelowego 2017, wyprodukowanych w Hiszpanii, jeśli podczas wypadku dojdzie do aktywacji pasów bezpieczeństwa, części zespołu pirotechnicznego, z powodu ich nieprawidłowego połączenia, mogą się poluzować i przedostać do wnętrza pojazdu, co stwarza ryzyko obrażeń pasażerów. Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą listownie zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu dokonania naprawy.
Natomiast MMC Car Poland powiadomił, że w samochodach marki Mitsubishi Pajero (V80 / V90) MY2007-2012, w przypadku kolizji proces napełniania poduszek powietrznych może nie być prawidłowy i spowodować defragmentację elementów modułu poduszek zwiększając ryzyko obrażeń u kierującego lub pasażera. Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną poinformowani o konieczności zgłoszenia się do serwisu w celu wymiany generatorów gazu poduszek powietrznych kierowcy i pasażera.
Informacje przekazał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta.
Komentarze (0)