Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Reflektory

Podczas wymiany reflektorów trzeba uważać na jakość równą częściom ryginalnym.

Niedostateczna dokładność dopasowania, braki w częściach składowych i kiepska jakość wykonania – te i inne wady reflektorów niskiej jakości spędzają sen z powiek warsztatom i serwisom. Optyczne usterki i niedostateczny zasięg nie tylko drażnią klienta, ale i zagrażają bezpieczeństwu. Dlatego też, jeśli konieczna jest wymiana reflektorów w samochodzie, należy uważać na jakość równą częściom oryginalnym. Na rynek wchodzi coraz więcej reflektorów, wśród których wiele to produkty niskiej jakości – często są po prostu awaryjne i zagrażające bezpieczeństwu. Standardowe testy wykazują, że kierowcę może czekać wiele niespodzianek – a ryzyko z nimi związane ponosi serwis. Jeśli np. reflektor ze względu na kiepską jakość po pierwszej wizycie w myjni zmienia się w akwarium, albo jego elementy zaczynają się topić jak masło, gdy samochód stoi w letnim korku – zachodzi zagrożenie bezpieczeństwa, a klient po prostu się denerwuje, bo znów musi za coś płacić. Taki klient nigdy już nie wróci do danego serwisu. Specjalista od elektroniki i oświetlenia – Hella – poddał w laboratorium testowym standardowym badaniom zarówno wiele produktów kiepskiej jakości, jak i własne części oryginalne. Wyniki tych badań ujęto w raporcie dla warsztatów. W broszurze “Porównanie reflektorów – raport z testów dla warsztatów“ wskazuje się najpoważniejsze błędy, usterki i awarie. Materiały będą dostępne dla dealerów i warsztatów współ-pracujących z Helą jesienią – w ramach Kampanii Oświetleniowej. Dzięki bezpłatnym broszurom i ulotkom m.in. pracownicy serwisów bez większych nakładów pracy mogą się nauczyć odróżniania reflektorów kiepskiej jakości od lamp wysokiej jakości.

Test temperatury.

Test natryskowy.


Serwisy korzystają z wiedzy Helli
W warunkach wciąż rosnącej konkurencji niezależne warsztaty i serwisy blacharskie potrzebują kompetentnych partnerów. We współpracy z hurtownikami Hella umożliwia serwisom korzystanie z potęgi innowacyjności lidera w dziedzinie oświetlenia samochodowego. Najnowszym przykładem są statyczne i dynamiczne systemy doświetlania zakrętów, jak te skonstruowane już do Audi A6 i A8, Mercedesów E i SLK, BMW serii 5 i X5, Opli Signum, Vectry i Astry.
Podczas montażu akcesoryjnego, napraw czy odbudowy wszyscy korzystają z jakości marki i produktów Helli. Wiedza badawcza i bezkompromisowe zapewnianie jakości uczyniły z Helli wiodącego w świecie dostawcę przemysłu motoryzacyjnego. Dzięki szerokiej palecie produktów Hella pokrywa zapotrzebowanie w zakresie od reflektorów i świateł po żarówki. Kompetentne doradztwo i najwyższej jakości zaopatrzenie należą do równie oczywistych usług dla sieci handlowej oraz warsztatów, jak bogata oferta szkoleniowa w dziedzinie oświetlenia, elektrotechniki, elektroniki i klimatyzacji.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony