Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  29.06.2023, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Rematec 2023 - targi branży regeneracji z polskim udziałem [RELACJA]

Zakończyły się już targi Rematec w Amsterdamie. To jedno z największych wydarzeń w branży regeneracji w sektorze motoryzacji. W targach, jak zawsze, wzięło udział wiele polskich firm.

- Jako producent części do regeneracji wtrystków jesteśmy częścią tego biznesu. Do udziału w targach Rematec zachęcili nas nasi klienci, bo jesteśmy pewną przeciwwagą dla biznesu dalekowschodniego, który próbuje wejść w Europę dosyć mocno. My natomiast cechujemy się wysoką jakością i dostępnością - mówi Anna Ścieszko - Osińska, prezes zarządu WUZETEM, globalnego dostawcy stalowych komponentów precyzyjnych do pojazdów, maszyn i urządzeń. - Już po pierwszym dniu targów widzieliśmy, że było warto. Odwiedziło nas wiele osób z konkretnymi propozycjami biznesowymi.

- Poprzednie edycje były dla nas bardzo owocne, nawiązaliśmy wieloletnie współprace i relacje, dlatego jesteśmy tu po raz kolejny. Chcemy pokazać się na innych rynkach, bo goście przyjeżdżają tu z całej Europy - mówił nam w Amsterdamie Paweł Żyliński z firmy Kaliński, która od ponad 30 lat zajmuje się układami wydechowymi oraz rozszerza działalność w sektorze regeneracji katalizatorów czy filtrów DPF. - Formuła targów, które są tak mocno nastawione na biznes jak Rematec, gdzie nie ma przypadkowych osób, jest bardzo potrzebna - dodaje.

- Jesteśmy na targach Rematec po raz trzeci. Naszym oczekiwaniem jest zdobycie nowych klientów. Jesteśmy bardzo zadowoleni i lubimy te targi, bo są bardzo niszowe. Wystawcy nie giną w gąszczu ofert. My przyjechaliśmy z regenerowanymi zaciskami hamulcowymi do samochodów ciężarowych, naczep i busów. Mamy też przekładnie kierownicze do samochodów ciężarowych -

opowiada Anna Maria Droś z firmy Bromsok Trucks Company.

- To nasz targowy debiut - mówi Michał Rzeczycki z Otomatic, ale dodaje, że to nie ostatnia wizyta przedstawicieli tej firmy w Amsterdamie. - Odwiedziło nas wiele dużych marek, jak Volvo czy Scania, zainteresowanych np. czyszczeniem filtrów Euro 6 do ciężarówek. Wydaje mi się, że będzie fajny efekt tych targów. Przyjechaliśmy też na targi z maszyną, która pracuje w zupełnie nowej technologii.

Chodzi o metodę czyszczenia filtrów DPF na mokro i sucho. Więcej o tym piszemy TUTAJ.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony