Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  26.08.2021, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Schaeffler reorganizuje ofertę działu Automotive Aftermarket

Schaeffler Automotive Aftermarket i wieloletni partner biznesowy tej firmy, Saleri Group, uzgodnili warunki przeniesienia praw do znaku towarowego marki Ruville na firmę Saleri ze skutkiem natychmiastowym.

Umowa jeszcze bardziej umacnia naszą współpracę z Saleri. Co więcej, takie działanie wzmacnia na rynku części zamiennych nasze pozostałe marki LuK, w przypadku przeniesienia napędu, INA, dla części silnika oraz FAG dla części podwozia. Nasze produkty to nieustająco profesjonalne rozwiązania naprawcze o jakości OE - mówi Jens Schüler, prezes GKAM, Global Sales & Marketing Automotive Aftermarket.

Wszystkie produkty Schaeffler oferowane dotychczas pod marką Ruville będą sprzedawane pod marką FAG. Ta zmiana kończy globalną reorganizację portfolio Schaeffler Automotive Aftermarket rozpoczętą w 2019 roku. Początkowo do oferty marki FAG zostały przeniesione części układu kierowniczego i zawieszenia, wały napędowe oraz mocowania amortyzatora. Sprzedaż znaku towarowego nie ma wpływu na istniejące patenty oraz relacje z klientami i dostawcami Schaeffler.

Grupa Saleri jest liderem w dziedzinie rozwiązań z zakresu zarządzania temperaturą dla lżejszych i oszczędniejszych pojazdów. Firma dąży do bycia dostawcą technologii w pojazdach o zerowej emisji. Działa jako dostawca Tier 1 w segmencie wyposażenia na pierwszy montaż oraz odnotowała swoją obecność na motoryzacyjnym rynku części zamiennych.

- Wśród innych przejęć, zakup marki Ruville umożliwi nam zaistnienie na rynku części zamiennych. Pozwoli to firmie Saleri na realizację strategii obejmującej wiele produktów i marek oraz zwiększenie reaktywności rynku i elastyczności produkcyjnej - tak Basilio Saleri, prezes Saleri Group komentuje przeniesienie znaku towarowego.
Tagi: Schaeffler,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony