Blisko 100 z tych warsztatów działa pod marką Nexus TotalEnergies. Współpraca obu firm w zakresie budowy wspólnej sieci warsztatowej rozpoczęła się w 2021 roku i jest rezultatem globalnego partnerstwa, które trwa nieprzerwanie od 2016 roku. TotalEnergies jest jednym z dziesięciu globalnych strategicznych dostawców sieci zakupowej Nexus i jedynym strategicznym dostawcą w kategorii smarów i olejów.
TotalEnergies ponownie zostało głównym sponsorem konferencji NexusAuto. Wydarzenie to corocznie gromadzi właścicieli warsztatów zrzeszonych w sieci NexusAuto, która obecnie liczy ponad 300 punktów serwisowych w całej Polsce.
Zarówno TotalEnergies, jak i Nexus, działają na pięciu kontynentach, w ponad 130 krajach. Szeroka dostępność oferty olejowej TotalEnergies była kluczowym czynnikiem nawiązania tej strategicznej współpracy. Ważnymi elementami partnerstwa są również innowacyjność, zrównoważony rozwój produktów oraz ich wpływ na środowisko, które TotalEnergies stawia na pierwszym miejscu. Dodatkowym atutem współpracy jest posiadanie przez TotalEnergies dwóch marek olejowych w swoim portfolio – TotalEnergies i ELF.
Tegoroczna, piąta już edycja konferencji odbyła się 27 września w Żninie, przyciągając rekordową liczbę 380 gości. W ramach panelu edukacyjnego N!ACADEMY odbyła się Akademia Quartz, która cieszyła się dużym zainteresowaniem. Szkolenie prowadzili eksperci techniczni: Andrzej Husiatyński – szef działu technicznego TEMP, oraz Adam Klimek – ambasador TotalEnergies.
Podczas interaktywnego szkolenia omówiono właściwości olejów silnikowych oraz ich wpływ na wydajność pojazdów. Adam Klimek zaprezentował również dydaktyczny model silnika spalinowego, nad którym pracował. Model ten będzie prezentowany w przyszłych edycjach Akademii Quartz jeszcze w tym roku. Finałem wydarzenia był quiz z nagrodami, w którym mogli wziąć udział wszyscy uczestnicy spotkania.
Zainteresowanie konferencją NexusAuto i TotalEnergies rośnie, co pokazuje, jak ważne są wydarzenia łączące targi z edukacją. Mechanicy, chcąc rozwijać swoje warsztaty, oczekują nowych kontaktów biznesowych, lepszej znajomości produktów oraz możliwości podnoszenia swoich kwalifikacji.
Fot. TotalEnergies Marketing Polska
Komentarze (0)