Członkowie sieci ProfiAuto oraz partnerzy handlowi Moto-Profil spotkali się w centralnej Polsce, na największych w tym roku konferencjach marki i spółki. Podczas wydarzenia podsumowano dotychczasowe działania i wytyczono plany rozwojowe. Przyspieszenie, współpraca, nowoczesne technologie, jakość – to słowa, które pojawiały się najczęściej w konferencyjnych prezentacjach i rozmowach.
Doroczne konferencje podsumowujące ostatnie 12 miesięcy, wytyczające kierunki na przyszłość, a także przygotowany z myślą o partnerach uroczysty bankiet – to już tradycja ProfiAuto oraz Moto-Profil. W pierwszy październikowy weekend 2019 roku do Hotelu Narvil w Serocku zaproszono ponad 450 gości. Zwyczajowo poranne spotkanie dedykowane było partnerom marki ProfiAuto, a wieczorem odbyła się Konferencja Partnerów Handlowych Moto-Profil.
– To był dynamiczny biznesowo rok, a efekty tego są wyraźne. Robimy solidne rozpoznanie i inwestujemy w rzeczy, które mają perspektywę długotrwałego wzrostu. Myślimy o każdej grupie klientów: o sklepach i hurtowniach oraz mechanikach i ich klientach. Chcemy stale podwyższać ich zawodowy poziom i świadomość biznesową. Przed nami dynamiczny start w kolejny rok. Włączamy następny bieg i stawiamy na dalszy rozwój partnerów i ProfiAuto Serwisów – mówił Michal Tochowicz, wiceprezes zarządu Moto-Profil, w prelekcji otwierającej Konferencję ProfiAuto.
Gościem specjalnym konferencji był Krzysztof Ignaczak, złoty medalista Mistrzostw Świata w siatkówce, który ze swojej perspektywy przybliżył uczestnikom konferencji tajniki drogi do sukcesu. Pokazał także, że branżę motoryzacyjną z siatkówką łączy m.in. ten sam sportowy duch zwycięstwa. Wiceprezes Moto-Profil, Adam Kapek, poświęcił swoje przemówienie wspólnej polityce handlowej w ramach sieci ProfiAuto, a Andrzej Brylak, dyrektor ds. rozwoju biznesu Moto-Profil, mówił o tym, jak zmieniły się oczekiwania klientów warsztatów i jakie narzędzia pomagają nowoczesnym serwisom ewoluować. Dobiesław Hruszka, szef Rady Programowej ProfiAuto, podsumował jej aktualną działalność oraz katalog dobrych praktyk marki.
Komentarze (0)