Webasto, globalny partner przemysłu motoryzacyjnego, obchodzi w tym roku swoje 50. urodziny w Ameryce Północnej.
14 lutego 1974 r. firma Webasto weszła na rynek amerykański. W kolejnych latach region szybko zyskał na znaczeniu dla firmy. 50 lat po wejściu na rynek amerykański w zakładach firmy w USA i Meksyku zatrudnionych jest około 4000 osób. Dzięki swoim systemom dachowym i rozwiązaniom z zakresu elektromobilności Webasto widzi dobre perspektywy dla swego biznesu w Ameryce Północnej.
Ameryka Północna od początku była ważnym rynkiem dla Webasto. Firma generuje około jedną czwartą swojej całkowitej sprzedaży w tym regionie – obecnie głównie z systemów dachowych i rozwiązań z zakresu zarządzania ciepłem. A teraz pod hasłem „The Drive to 50 and Beyond” Webasto Americas świętuje swój jubileusz, organizując szereg wydarzeń w całym regionie. W tym przypadku uwaga skupia się przede wszystkim na pracownikach.
Fot. Webasto
Komentarze (0)