Wydarzenia

Warto wiedzieć

Wydarzenia

3 miesiące temu  19.06.2018, ~ Administrator   

ZF Aftermarket na ProfiAuto Show 2018
Strona 1 z 2

ProfiAuto Show - jedna z najważniejszych imprez motoryzacyjnych w Polsce, już po raz 15 ściągnie do Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach tłumy odwiedzających. Jednym z kluczowych wystawców imprezy będzie firma ZF Aftermarket. Na jej stoisku pojawi się między innymi bolid zespołu Formuły E zespołu Venturi, a odwiedzający będą mieli niepowtarzalną okazję do spotkania i porozmawiania z ambasadorem firmy ZF Aftermarket – Adamem Małyszem.

ProfiAuto Show 2018 – nowa era motoryzacji

Targi ProfiAuto Show w tym roku obchodzą mały jubileusz – w dniach 23 - 24 czerwca br. odbędzie się ich 15. edycja. W części targowej, na powierzchni ponad 8 000 mkw., swoją ofertę zaprezentują najważniejsze światowe marki z branży automotive. Wśród nich znajdzie się również firma ZF Aftermarket

Nowoczesne rozwiązania technologiczne koncernu ZF

Na stoisku ZF Aftermarket będzie można zobaczyć flagowe produkty marki SACHS, takie jak adaptacyjny układ ciągłej kontroli amortyzacji CDC oraz dwumasowe koło zamachowe z dociskiem sprzęgła typu Xtend. Firma zaprezentuje również produkty koncernu ZF, w tym m.in.: w pełni hybrydową, 8-biegową skrzynię automatyczną, która jest w stanie zredukować zużycie paliwa do 25%. Skrzynia ta posiada zintegrowany silnik elektryczny o mocy 30 kW oraz maksymalny moment obrotowy sięgający 550 Nm. Auto wyposażone w taką przekładnię jest w stanie podróżować z prędkością do 100 km/h korzystając tylko z napędu elektrycznego. Ekspozycja firmy ZF Aftermarket obejmie również hybrydowy generator prądu stałego 48V CGS oraz przekładnię hydrokinetyczną. Marka TRW, przygotowała natomiast w pełni aluminiowy moduł tylnego zawieszenia - Corner Module.

Elektryczny bolid zespołu Formuły E – Venturi na podzespołach ZF

Na tegorocznych targach ProfiAuto Show, na stoisku firmy ZF Aftermarket zostanie zaprezentowany bolid zespołu Venturi Formula E. Jest to oryginalny samochód wyścigowy, którego konstrukcja jest wynikiem współpracy
z działem ZF Race Engineering. Warto zaznaczyć, że od 2016 roku wyścigowa dywizja koncernu ZF projektuje i dostarcza kompletne układy napędowe oraz systemy zawieszenia do bolidu zespołu Venturi.

Prezentowany na targach samochód dysponuje mocą 200 kW podczas kwalifikacji oraz 180kW już w trakcie wyścigu. Prędkość maksymalna bolidu wynosi 220 km/h, a jego waga wraz z kierowcą to 880 kilogramów. Podczas wyścigu samochód jest w stanie odzyskać 150kW mocy z rekuperacji.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony