Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  02.04.2023, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

ZF [pro]Tech świętowało 5-lecie działalności

Statuetki przyznano w czterech kategoriach za najwyższe wyniki sprzedaży produktów marek ZF Aftermarket dla warsztatów obsługujących samochody osobowe oraz zajmujących się pojazdami ciężarowymi

2 lutego br. do hotelu Nosalowy Dwór Resort & SPA w Zakopanem przybyło ponad 400 osób reprezentujących partnerów konceptu ZF [pro]Tech, jak również przedstawiciele branżowych mediów. Wydarzenie było okazją do rozmów, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych i zacieśnienia współpracy. Cel: podsumowanie działalności i osiągnięć konceptu warsztatowego na przestrzeni ostatnich lat, ale również docenienie lojalności partnerów i zapowiedź planów rozwoju ZF [pro]Tech.

– Po 3 latach, które minęły od naszej ostatniej konferencji, w imieniu ZF Aftermarket z przyjemnością witam partnerów ZF [pro]Tech w tak licznym gronie. Nasza branża w ostatnim czasie zmagała się z wieloma nagłymi zwrotami akcji i nowymi wyzwaniami, dlatego cieszę się, że będziemy mieć okazję porozmawiać na ten temat na żywo – mówił Peter Rothenhöfer, dyrektor regionalny ZF Aftermarket odpowiedzialny za Europę Północno-Wschodnią, rozpoczynając konferencję.
Od razu wspomnijmy, że firma ZF Aftermarket w ramach konceptu wprowadza nowości do oferty szkoleniowej, kładąc szczególny nacisk na serwisowanie pojazdów elektrycznych i hybrydowych.

Ponad 200 partnerów sieci z całego kraju
ZF [pro]Tech to globalny koncept skierowany do niezależnych warsztatów zajmujących się naprawą układów przeniesienia napędu, zawieszenia i układów hamulcowych oraz serwisowaniem skrzyń biegów. Jego partnerzy zyskują czynne wsparcie ekspertów oraz szeroki dostęp do technologii stosowanych w produktach marek ZF Aftermarket: Lemförder, Sachs, TRW i ZF, a dzięki bogatej ofercie szkoleń mają możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Goście wysłuchali prezentacji przedstawicieli firmy ZF Aftermarket oraz konceptu ZF [pro]Tech, mogli zapoznać się z nową ofertą szkoleniową i zadać pytania ekspertom technicznym. Wydarzenie zakończyło się elegancką galą, na której ZF Aftermarket w ramach nagrody proTech Masters wyróżnił warsztaty, które w minionym roku osiągnęły najlepsze wyniki. Statuetki przyznano w czterech kategoriach za najwyższe wyniki sprzedaży produktów marek ZF Aftermarket dla warsztatów obsługujących samochody osobowe oraz zajmujących się pojazdami ciężarowymi. Dodatkowo wyróżniono jeden warsztat jako laureata nagrody specjalnej za zaangażowanie w promocję konceptu ZF [pro]Tech.

Nowe benefity, nowe szkolenia
W trakcie konferencji przedstawiciele ZF [pro]Tech omówili bieżącą sytuację branży i rynku, a także problemy, z którymi warsztaty borykają się najczęściej w swojej codziennej pracy. Są to między innymi wyzwania związane z serwisowaniem czy naprawą pojazdów elektrycznych i hybrydowych. Co istotne, firma powraca do osobistych spotkań z klientami i organizacji szkoleń na terenie całej Polski – z diagnostyki oraz serwisowania pojazdów elektrycznych i hybrydowych, ze szczególnym naciskiem na ćwiczenia praktyczne, ale też szkoleń z zakresu układu przeniesienia napędu, zawieszenia oraz serwisowania skrzyń biegów. W tym roku oferta rozrośnie się o kolejny temat: systemy wspomagające kierowcę – ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), a także szkolenie z układu hamulcowego i kierowniczego. Natomiast szkolenie z układu przeniesienia napędu zostanie rozszerzone o zagadnienia związane 
ze skrzynią ZF 9HP.

Nowy koncept dedykowany warsztatom
W 2023 r. ZF Aftermarket wystartuje także z nowym konceptem dedykowanym warsztatom pojazdów użytkowych – ZF [pro]Service, który ma na celu zapewnienie jeszcze szerszego, indywidualnego wsparcia dla mechaników serwisujących pojazdy ciężarowe i autobusy. Usługi dla partnerów ZF [pro]Service będą uwzględniać bezpośredni kontakt ze specjalistami ZF Aftermarket, infolinię techniczną, bogatą ofertę szkoleń i wsparcie w zakresie diagnostyki pojazdów.Podczas spotkania w Zakopanem na przybyłych czekały stoiska wsparcia obsadzone osobami odpowiedzialnymi za takie projekty, jak ZF [pro]Tech, ZF [pro]Service i proPoints. Prócz rozmów z ekspertem można było liczyć na wsparcie działu marketingu i poszerzyć wiedzę na temat oferty produktowej (przede wszystkim: Lemförder, Sachs, TRW, ZF) podczas rozmów z opiekunami poszczególnych dystrybutorów części na rynku aftermarket, u których zaopatrują się warsztaty.

Nagrody proTech Masters
Po raz pierwszy wręczono nagrody proTech Masters. To właśnie podczas wieczornej gali uhonorowano wyróżniających się partnerów sieci. A wszystko w ramach kategorii na tyle zróżnicowanych – m.in. w zależności od liczby pracowników w warsztacie – że nawet najmniejsze warsztaty, więc generujące wiele mniejsze obroty, miały powód do dumy.– Partnerzy byli bardzo zadowoleni, że kategorie nagród zostały zróżnicowane w zależności od liczby pracowników w warsztacie. Dzięki wyraźnemu podziałowi na kategorie, każdy warsztat miał szansę zawalczyć o nagrodę. Ten rodzaj wyróżnienia za wybór naszych produktów w codziennej pracy przygotowaliśmy dla warsztatów po raz pierwszy, ale z pewnością będziemy kontynuować proTech Masters w kolejnych latach. – komentuje Joanna Chodkowska, Marketing ZF Aftermarket w regionie Poland, Nordics, Baltics.
Zwycięzców wyłoniono wśród warsztatów o największym obrocie dla każdej marki produktowej, osobno honorując w ten sposób serwisy: małe (1-2 pracowników), średnie (3-5 pracowników) i duże (6 i więcej pracowników).
– Przyznaliśmy także nagrodę specjalną. W tym roku wskazaliśmy i nagrodziliśmy w ten sposób naszego partnera, który aktywnie promował koncepcję ZF [pro]Tech oraz nasze szkolenia wśród innych warsztatów – kontynuuje Joanna Chodkowska.
W ten sposób podczas wieczornej gali na scenie pojawiło się aż 17 laureatów. I tak w kategorii „Najwyższa sprzedaż produktów marki Sachs w kategorii warsztatów obsługujących samochody osobowe” zwycięzcami okazali się: FHU Piotr Ratajczyk, Tom-Car Tomasz Kucinski, Carus Sp. z o.o. Za „Najwyższą sprzedaż produktów marki Lemforder w kategorii warsztatów obsługujących samochody osobowe” nagrodzono: Auto Serwis Zdrodek Wojciech Zdrodowski, PiM Auto Serwis, MIK Serwis. Za „Najwyższą sprzedaż produktów marki TRW w kategorii warsztatów obsługujących samochody osobowe” nagrodzono: Auto Serwis Romuald Szwoch, Nova Auto Kukiełka Sp.j., Inter Car Sp. z. o.o., a za „Najwyższą sprzedaż produktów marki ZF w kategorii warsztatów obsługujących samochody osobowe”: Gearmar Dynamics Marcin Chęć, Auto Centrum Apanasiewicz S.C., FHU Ślusarczyk Jakub Ślusarczyk.
Analogicznie uhonorowano warsztaty obsługujące samochody ciężarowe. Za „Najwyższą sprzedaż produktów marki Lemforder” nagradzając Auto Matunin Sp. z o.o., a dla marki TRW 
– Truckpartner Sp. z o.o. Za sprzedaż produktów marki ZF nagroda powędrowała do warsztatu Mroczek i Synowie Sp.j., a w kategorii produktów marki Sachs 
– do Centrum Serwisowego Błach Spółka Jawna. Wspomnianą nagrodę specjalną „Za zaangażowanie w promowanie konceptu ZF [pro]Tech” otrzymał warsztat Mechanika Pojazdowa Wysocki.
Wspomnijmy, że historia działania konceptu szkoleniowego ZF Aftermarket w Polsce rozpoczęła się w 2018 r. ZF [pro]Tech od początku aktywności za misję stawiał sobie wsparcie warsztatów w rozwoju, dostęp do praktycznej wiedzy i osobisty kontakt dedykowanych opiekunów. W trakcie 5 lat udało się również zorganizować szkolenia dla ponad 200 partnerów sieci. Warsztaty zainteresowane przystąpieniem do konceptu warsztatowego ZF [pro]Tech mogą zarejestrować się na stronie protech.zf.com/pl i wybrać preferowaną opcję członkostwa.

Rafał Dobrowolski
Fot. R. Dobrowolski i materiały ZF Aftermarket
 

GALERIA ZDJĘĆ

Do Zakopanego przybyło ponad 400 osób reprezentujących partnerów konceptu ZF [pro]Tech, a także przedstawiciele branżowych mediów
Spotkanie było okazją do rozmów, wymiany doświadczeń i nawiązania nowych kontaktów biznesowych
Vouchery, ale też zestawy narzędzi – w ten sposób nagrodzono aż 17 partnerów konceptu ZF [pro]Tech podczas wieczornej gali z okazji 5-lecia działalności sieci w Polsce

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony