Marketing w warsztacie

Marketing w warsztacie

ponad rok temu  24.10.2016, ~ Bartłomiej Ryś - ,   Czas czytania 2 minuty

100 tys. widzów każdego odcinka

To był strzał w dziesiątkę. Program „Projekt Warsztat” poruszający tematykę warsztatową i ideę sieci serwisów niezależnych średnio gromadzi około stutysięczną publikę przed telewizorami każdej soboty. Przedstawiciele marki ProfiAuto zaangażowanej w produkcję cyklu zauważają, że jest to niezwykle dobry wynik mając na uwadze fakt, że to pierwszy tego typu program w Polsce.

W ramach cyklu „Projekt Warsztat” powstało siedem, niespełna półgodzinnych odcinków. Emitowane przez TVN Turbo, w najlepszym czasie antenowym (sobota g. 18.15) historie warsztatów samochodowych przechodzących przemiany przyciągały przed ekran średnio aż 100 tysięcy widzów tygodniowo. Program zadebiutował w jesiennej ramówce i emitowany był od początku września. „Projekt Warsztat” kilkakrotnie trafił do zestawienia top5 tygodnia wszystkich programów stacji TVN Turbo, plasując się m.in. na mocnej, drugiej pozycji, tuż obok sztandarowych hitów stacji takich jak „Zakup Kontrolowany”, „Automaniak” czy „Samochód marzeń – kup i zrób”. 

– Cieszy nas, że tematyka warsztatowa przyciągnęła tak szeroką widownię. Chcieliśmy pokazać jak polskie warsztaty zmieniają się, jak bardzo otwarte są na rosnące oczekiwania klientów i jaka energia drzemie w ich właścicielach. Nasi bohaterowie to autentyczni ludzie, a problemy, które napotykaliśmy w warsztatach nie były w żadnym stopniu reżyserowane. Cieszy nas, że właściciele warsztatów okazali się tak otwarci na elementy, jakie propagujemy jako sieć: m.in. dbałość o jakość pracy, obsługi klienta oraz ujednolicone procedury. Dostajemy sporo sygnałów, że warsztaty, które wzięły udział w programie zyskały nowy, biznesowy „wiatr w żagle” – podsumowuje Łukasz Ryś, prowadzący program.

Osią każdego odcinka „Projektu Warsztat” była historia serwisu, który jest dobry, ale musi przejść metamorfozę, aby stać się jeszcze lepszym i walczyć z konkurencją oraz rosnącymi wymaganiami klientów. Właścicieli warsztatów, którzy nie bali się zmian, wspierali w tym procesie Łukasz Ryś, konsultant i doradca techniczny ProfiAuto oraz Mariusz Maksym, koordynator sieci ProfiAuto Serwis. W produkcji programu uczestniczyły także największe marki motoryzacyjne premium: Bosch, Mann Filter, Varta, ABS, NGK, Philips i Total. Jak podkreślają osoby zaangażowane w produkcję, doskonałe wyniki oglądalności i pozytywny odbiór sprawiły, że marka oraz stacja rozważają realizację kolejnej serii „Projektu Warsztat”. Warsztaty zainteresowane udziałem w niej, mogą zgłaszać się za pośrednictwem profilu ProfiAuto w serwisie Facebook

 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony