Marketing w warsztacie

Marketing w warsztacie

ponad rok temu  13.12.2016, ~ Bartłomiej Ryś - ,   Czas czytania 2 minuty

Dystrybucja części zamiennych – rynek sprzyja, ale jest wymagający

Auto Partner S.A., czołowy importer i dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych oraz motocykli w Polsce patrzy w przyszłość z optymizmem. Spółka aktywnie się rozwija i wzmacnia swoje fundamenty, przygotowując się na każdy rynkowy scenariusz. 

Tylko w listopadzie br. skonsolidowane przychody ze sprzedaży Auto Partner wzrosły o ponad 42%.  Spółka ma solidne fundamenty do dalszego rozwoju. Obecnie rynek nam sprzyja, ale w naszej opinii jest wymagający. Rozwijamy się dynamicznie – dwucyfrowo i systematycznie realizujemy kolejne punkty obranej strategii. Chcemy być przygotowani na każdy scenariusz i elastycznie dopasowywać się do zmieniających się potrzeb naszych klientów na tym niezwykle konkurencyjnym rynku. Takie podejście sprzyja dalszym wzrostom - mówi Aleksander Górecki, Prezes Zarządu Auto Partner S.A.

Regularnie rośnie poziom świadczonych w warsztatach niezależnych usług. Większa świadomość właścicieli samochodów i motocykli oraz rosnąca konkurencja wpływają na jakość obsługi klienta i tworzą potrzebę posiadania w dystrybutorze bliskiego partnera. Dziś serwis takiego klienta musi być kompleksowy i nastawiony na relacje długoterminowe. 

Rosnąca zamożność polskiego społeczeństwa oraz programy socjalne wpływają nie tylko na nastroje konsumenckie, ale również na jego mobilność. Częstsze podróże, a tym samym liczba pokonywanych kilometrów wpływa na zużycie podzespołów pojazdu. 

Obecna sytuacja rynkowa pozwala na serwisowanie w warsztatach niezależnych pojazdów obsługiwanych niegdyś wyłącznie przez sieci producenckie. Wychodząc naprzeciw zachodzącym zmianom staramy się ściśle współpracować z naszymi partnerami świadcząc usługę dostawy wysokiej jakości towaru w jak najszybszym czasie oraz dostarczając know-how potrzebny do budowania relacji z ich klientami. – tłumaczy Piotr Janta, Członek Zarządu Auto partner odpowiedzialny za rozbudowę sieci sprzedaży. 

Dlatego obecnie najistotniejszym argumentem w dystrybucji części zamiennych w związku ze stale rosnącym udziałem warsztatów niezależnych są przede wszystkim czas dostawy oraz dostępność części. Tylko dystrybutorzy posiadający szeroką ofertę produktową oraz rozbudowaną sieć logistyczną zapewniającą kilkukrotną dostawcę w ciągu jednego dnia do klienta są w stanie sprostać wymogom rynku.

Auto Partner, już dziś oferujący dostawy do klienta 3-5 razy dziennie, dąży do tego, aby zarówno w Polsce jak i swoim zagranicznym klientom dostarczać towar w dniu złożenia zamówienia. W tym celu tworzy kolejne centra logistyczne. Co więcej Spółka oferuje swoim klientom dostęp do wiedzy technicznej oraz szkoleń i kompleksowy program wsparcia inwestycyjnego. Dla zainteresowanych została stworzona oferta przystąpienia do sieci warsztatowej Maxserwis i jeszcze bardziej ścisła współpraca i pomoc w rozwoju.    

Celem spółki jest dynamiczny, ale stabilny rozwój mający na celu umocnienie jej pozycji rynkowej w Polsce. Grupa z zainteresowaniem przygląda się również innym rynkom rozwijając się poprzez ekspansję zagraniczną. 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony