Marketing w warsztacie

Warto wiedzieć

5 dni temu  13.02.2025, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 5

Negatywne opinie o pracodawcy
Strona 2 z 2

Dodatkowo byli pracownicy często zostają “ambasadorami” marki, którzy w rozmowach prywatnych oraz na publicznych forach mogą rekomendować firmę jako odpowiedzialnego i godnego zaufania pracodawcę. Niektórzy z nich mogą także powrócić do organizacji w przyszłości, wnosić cenne doświadczenia zdobyte w innych miejscach pracy lub polecać ją jako miejsce zatrudnienia dla swoich znajomych. Takie działania wspierają budowanie długofalowych relacji opartych na wzajemnym zaufaniu.

Przykładowe rozwiązania w praktyce

Dobrze zaprojektowane programy outplacementowe mogą skutecznie wspierać odchodzących pracowników, a jednocześnie wzmacniać wizerunek firmy jako społecznie odpowiedzialnej. Kluczowe elementy takich działań to indywidualne podejście do rozwoju zawodowego – analiza dotychczasowych doświadczeń pracowników, diagnoza ich potencjału oraz wsparcie w wyborze nowej ścieżki kariery, np. w branży IT. Programy mogą obejmować badanie predyspozycji i pomoc w wyborze specjalistycznych kursów, takich jak te oferowane przez Future Collars, które przygotowują do pracy na stanowiskach juniorskich w takich dziedzinach jak programowanie czy analiza danych.

Innym przykładem takich działań jest dostęp do wysokiej jakości szkoleń i zasobów edukacyjnych – uczestnicy programów mogą korzystać z kursów dostosowanych do wymagań rynku pracy oraz dodatkowych materiałów, takich jak webinary o zawodach przyszłości, lekcje angielskiego branżowego czy zasoby opracowane przez liderów technologicznych, np. Microsoft.

Jednym słowem, specjaliści są pewni, że reputacja firmy wzrośnie jeśli ta zapewni kompleksowe wsparcie edukacyjne, które przygotowuje do wejścia w nowe role zawodowe.

Fot. Q Service Castrol

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony