Marketing w warsztacie

Paliwa i oleje

2 miesiące temu  01.12.2023, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 2 minuty

Nowy sezon filmowy na kanale TotalEnergies

Bardzo dobre przyjęcie dotychczasowych produkcji „Team Total” z Adamem Klimkiem i Patrykiem Mikiciukiem skłoniło TotalEnergies do nakręcenia kolejnych odcinków. Nowa seria występuje pod nazwą „Team Quartz” i powstała ze znacznie większym rozmachem. To już prawdziwe motoryzacyjne show, które świetnie się ogląda!

W nowym sezonie Team Quartz znany i lubiany duet - Adam Klimek i Patryk Mikiciuk przedstawia zaskakujące testy. Nietypowe zestawienia porównywanych modeli przyciągają uwagę widzów, a część techniczna poświęcona olejom TotalEnergies staje się atrakcyjnym dodatkiem. Te nowe filmy po prostu dobrze się ogląda.

- Nieprzypadkowo w scenariuszach postawiliśmy na różne marki i modele samochodów. Z jednej strony budzi to naturalne zainteresowanie każdego miłośnika motoryzacji, a z drugiej potwierdza, że TotalEnergies oferuje oleje posiadające homologacje do większości marek samochodowych na świecie. Nasze oleje mają dopuszczenia wiodących producentów z Francji, Japonii, Korei, Niemiec i Włoch, co nie powinno dziwić, ponieważ opracowujemy je właśnie we współpracy z nimi - Stefan Przeniosło, dyrektor marketingu, TotalEnergies Marketing Polska.

W pierwszym odcinku Adam Klimek i Patryk Mikiciuk wjechali na tor wyścigowym klasycznym Mustangiem V8 i … nowiutkim Fordem Pumą, który ma zaledwie trzy cylindry. Oba, jakże odmienne modele, rywalizują ze sobą w różnych próbach. Jak się okazuje, współczesna downsizingowa konstrukcja nie tylko nie jest skazana na pożarcie, ale zaskakująco dobrze sobie radzi. Co ważne – w ofercie TotalEnergies znajdują się idealne oleje do obu porównywanych modeli­.

Zmiana nazwy serii filmowej z „Team Total” na „Team Quartz” nie tylko podkreśla wejście kanału na wyższy poziom, ale nawiązuje również do nowej nazwy koncernu. Przypomnijmy - dawny „Total”, to obecnie „TotalEnergies”, a Quartz to linia najnowocześniejszych olejów w całej gamie.

Fot. TotalEnergies Marketing Polska

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony