Marketing w warsztacie

Warto wiedzieć

12 dni temu  20.06.2024, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 2 minuty

Simlat i Chabior zapraszają na warsztaty

Sieć profesjonalnych warsztatów Q Service Castrol uruchomiła nową kampanię. W głównych rolach występuje duet znanych aktorów, Łukasz Simlat i Janusz Chabior, nowi Ambasadorzy marki. Można ich zobaczyć w serii spotów nawiązujących do klasyków kina. Filmy będą zachęcać do skorzystania z usług serwisów należących do sieci przez najbliższe dwa lata.

Warsztaty aktorskie czy samochodowe? Łukasz Simlat i Janusz Chabior, Ambasadorzy Q Service Castrol to wybitne postacie polskiego teatru, telewizji i kina. W ramach kampanii nawiązującej do klasyków kinematografii, mówią o korzyściach wynikających z wyboru profesjonalnych warsztatów sieci z „Q” w logo.

- Nasza kampania to zupełna nowość na rynku niezależnych warsztatów samochodowych. Zależało nam, by w kreatywny sposób przedstawić profity, które kierowcy otrzymują w związku z wyborem serwisów Q Service Castrol. Rezultat z dwójką rozpoznawalnych, znakomitych aktorów, zapowiada się świetnie. Spodziewamy się milionowych zasięgów kampanii w social mediach, YouTube i na innych platformach. Cieszę się, że możemy dostarczyć naszym warsztatom taką wartość - mówi Marta Ciesielska, Zastępca Dyrektora Działu Sieci Serwisowych.

Kampania to długofalowe działanie podzielone na etapy. Emisja spotów zaplanowana jest na 2024 i 2025 rok. Każdy to inna historia. Z humorem tworzą pozytywne emocje wokół Q Service Castrol, wzmacniając jej pozytywny wizerunek. Sieć Q Service Castrol liczy dziś już ponad 600 profesjonalnych warsztatów. Niezależne serwisy w ramach przynależności do sieci mogą liczyć na wiele korzyści, w tym szeroko zasięgowe działania marketingowe.

Fot. Q Service Castrol

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony