Układ ABS (cz. 7)

ponad rok temu  04.03.2019Zobacz Artykuł

Rys. 39. Rozkłady sił nacisku kół osi przedniej i tylnej samochodu na nawierzchnię drogi podczas: rys. a – jazdy samochodu bez hamowania; rys. b – jazdy samochodu i hamowania. Zmiany wartości sił nacisku kół osi przedniej i tylnej samochodu na nawierzchnię drogi modyfikują wartości sił hamowania kół osi przedniej i tylnej. Oznaczenia na rysunku: FNKT1 i FNKP1 – siły nacisku kół osi tylnej i przedniej na nawierzchnię drogi podczas jazdy samochodu bez hamowania; FNKT2 i FNKP2 – siły nacisku kół osi tylnej i przedniej na nawierzchnię drogi podczas jazdy samochodu i hamowania; FHT2 i FHP2 – siła hamowania kół osi tylnej i przedniej; FBZ2 – siła bezwładności występująca podczas hamowania samochodu. Opis rysunku w tekście

do góry strony