Szukaj
Zamknij wyszukiwarkęData dodania: ponad rok temu 26.10.2016, odsłon: 418
Kategorie ogloszenia:
Dam pracę
Auto Partner S.A. jest wyspecjalizowanym podmiotem zajmującym się szeroko pojętą dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych oraz dostawczych.Istniejąc na rynku od 1993 firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Obecnie firma zatrudnia ponad 1000 pracowników różnego szczebla, w 61 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całego kraju.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Administrator
Miejsce pracy:
Bieruń
Główne obowiązki:
– zarządzanie usługami Active Directory
– zarządzanie infrastrukturą Windows Server
– zarządzanie infrastrukturą VMWare
– analiza wydajności
– rozwój infrastruktury
– współpraca z firmami podwykonawczymi
– przygotowywanie dokumentacji
Oczekiwania:
– znajomość VmWare
– znajomość systemów serwerowych Windows
– umiejętność administracji SQL Server 2008 – Cluster
– dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
– minimum trzyletnie doświadczenie w administracji wymienionymi środowiskami
Dodatkowym atutem będzie:
– znajomość macierzy HP
– znajomość systemów serwerowych HP
Oferujemy:
– pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
– możliwość rozwoju zawodowego
– konkurencyjne wynagrodzenie oraz świadczenia dodatkowe
– dostęp do najnowszych narzędzi pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z Listem Motywacyjnym.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz.883”.