FILTRUJ OGŁOSZENIA

wyniki wyszukiwania przeładowują się automatycznie

Konsultant ds. obsługi Klienta – rynek polski

Data dodania: ponad rok temu  15.11.2016, odsłon: 289

Kategorie ogloszenia:

Dam pracę

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
  • obsługę infolinii przychodzącej - profesjonalną obsługę (telefoniczną i mailową ) Klientów na rynku polskim 
  • sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów z branży motoryzacyjnej (opony, felgi, akcesoria)
  • przeprowadzanie badań marketingowych ( ankiet)
  • obsługę posprzedażową Klienta – zapytania / przyjmowanie ewentualnych reklamacji 
  • dbanie o wysoki poziom obsługi oraz pozytywny wizerunek firmy na rynku

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • doświadczenie w obsłudze klienta / doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
  • dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • wysoka kultura osobista
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym, również do dyżurów weekendowych 
  • mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej
  • mile widziana znajomość języka obcego

Oferujemy:

  • stałą, ciekawą i pełną wyzwań pracę w Dziale Obsługi Klienta prężnie rozwijającej się firmy
  • szkolenie wstępne 
  • możliwość uzyskania premii, uzależnionej od wyników sprzedażowych
  • konkursy sprzedażowe 
  • pracę w młodym zespole 
  • możliwość uczestniczenia w szkoleniach
  • szansę rozwoju i awansu oraz zdobycie szerokiego doświadczenia w zakresie obsługi klienta 
  • elastyczny czas pracy 

CV (ze zdjęciem) i list motywacyjny proszę przesłać na adres e-mail:praca@oponeo.pl

do góry strony