Szukaj
Zamknij wyszukiwarkęData dodania: ponad rok temu 02.11.2016, odsłon: 337
Kategorie ogloszenia:
Dam pracę
miejsce pracy: Kraków (Jeep, ul. Armii Krajowej 21)
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• planowanie, umawianie, nadzorowanie i przygotowywanie do wizyt Klientów w serwisie
• kontakt osobisty, telefoniczny i e-mailowy z Klientami
• nadzór nad dokumentacją serwisu oraz jej archiwizacja
• realizację zadań w ramach telemarketingu serwisowego
• monitoring realizacji procesów dla marki Jeep oraz standardów obsługi Klienta (CSI)
• obsługa Kasy – wpłaty, wypłaty, rozliczenia zaliczek, raporty kasowe
Od Kandydatów oczekujemy:
• samodzielności, kreatywności, odpowiedzialności, rzetelności
• komunikatywności, umiejętności w nawiązywaniu relacji i pracy w zespole
• znajomości obsługi programów komputerowych
• prawa jazdy kategorii B
• znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• wykształcenia minimum średniego
Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy przesłać na adres:
sebastian.waszkiewicz@zasadaauto.pl
Proszę podać w temacie maila nazwę stanowiska.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
Oferty powinny zawierać klauzulę następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawa o ochronie danych osobowych z dn.29.08.1997r. (Dz.Ust.nr 133, poz.883)”.