FILTRUJ OGŁOSZENIA

wyniki wyszukiwania przeładowują się automatycznie

Specjalista ds. Ofert i Przetargów

Data dodania: ponad rok temu  28.03.2017, odsłon: 336

Kategorie ogloszenia:

Dam pracę

Miejsce pracy: Bieruń

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • przygotowanie profesjonalnych ofert handlowych i przetargowych, 
  • samodzielne przygotowywanie dokumentacji postępowań przetargowych,
  • analiza i identyfikacja szans sprzedażowych oraz ryzyka,
  • nadzór nad realizacją procesu obsługi klientów po wygranych przetargach,
  • współpraca z zespołem obsługi klienta i innymi działami filii.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, przy przygotowaniu dokumentacji przetargowej
  • praktyczna znajomość Prawa Zamówień Publicznych,
  • bardzo dobra znajomość aplikacji z pakietu MS Office,
  • dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole oraz organizacja pracy własnej,
  • zdolności analityczne, dokładność i terminowość,
  • zaangażowanie i umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie
  • atrakcyjne warunki pracy i płacy
  • pracę w młodym zespole, otwartym na współpracę i dzielenie się wiedzą
  • możliwość rozwoju w strukturze organizacji

APLIKUJ

do góry strony