Sterownik autogaz
Rodzaj silnika: Diesel
Maksymalna ilość cylindrów: 16
Rodzaj paliwa autogaz: LPG i CNG
Czas gwarancji sterownika: 2 lat
Normy i homologacje: E8 67R-01 6376, E8 110R-00 6377
Opis
STAG Diesel jest alternatywną metodą zasilania do silników wysokoprężnych od 2 do 16 cylindrów. Cały system został oparty na rozwiązaniach technicznych, umożliwiających dawkowanie paliwa gazowego wraz z powietrzem, które miesza się w cylindrze z olejem napędowym. STAG Diesel nie wyklucza jazdy na samym oleju napędowym ponieważ instalacja gazowa nie wymaga ingerencji w konstrukcję wnętrza silnika.
Cecha | Korzyść |
---|---|
Innowacyjność | Poprawa ekologii i ekonomii pracy silników Diesla |
Podłączenie lambdy, stuku i czujnika temperatury | Bezpieczeństwo dla silnika |
Uniwersalność | Współpraca z każdą konstrukcją silnika Diesla |
Zwiększenie mocy silnika | Lepsze spalanie oleju napędowego wraz ze spalaniem LPG |
Wzrost wydajności spalania ON | LPG powoduje efektywniejsze spalanie oleju napędowego |
Cechy użytkowe
- Obsługa silników diesla do 8 cylindrów w trybie sekwencyjnym
- Obsługa silników diesla do 16 cylindrów w trybie niesekwencyjnym
- Dotrysk LPG lub CNG
- Zaawansowany algorytm sekwencyjnego wtrysku gazu
- Precyzyjne dawkowanie gazu oparte na aktualnym zapotrzebowaniu silnika
- Kontrola temperatury spalin dla zapewnienia bezpieczeństwa jednostki napędowej
- Możliwość odczytu szerokopasmowej sondy lambda: kontrola składu mieszanki poprzez niezależną szerokopasmową sondę lambda dedykowaną do silników Diesla, (opcja dodatkowego montażu w przypadku gdy sonda nie występuje w silniku)
- Obsługa aut wyposażonych w tempomat
- Możliwość zachowania mocy po konwersji na tym samym poziomie w pojazdach z silnikami typu common rail
- System autokalibracji
Kompletacja rekomendowana przez producenta
LPG
STAG R01 TYP 150, STAG R01 TYP 250, STAG R02, STAG R02 TWIN, STAG R02 EL
CNG
STAG R14
LPG
STAG AC W01, STAG AC W01 BFC, STAG AC W02, STAG AC W02 BFC,
STAG AC W03, STAG AC W03 BFC, STAG ACW-012
LED 500
LED 401