Znaleziono 43914 wyników
- ze wszystkich kategorii
-
artykuł
Czwarta edycja konkursu na najlepszego doradcę serwisowego zakończona
Bosch-Service jest największą na świecie, bo liczącą ponad 14 tys. placówek niezależną siecią warsztatową oferującą kompleksowe usługi w zakresie serwisowania i naprawy pojazdów. W warsztatach...
-
galeria zdjęć
Czwarta edycja konkursu na najlepszego doradcę serwisowego zakończona
-
artykuł
CAR 36
Jest już dostępna aktualizacja oprogramowania diagnostycznego IDC3 firmy TEXA do samochodów osobowych.Dostępna jest już nowa wersja 36 oprogramowania diagnostycznego do samochodów osobowych! Jak zawsze...
-
artykuł
CAR 36
Jest już dostępna aktualizacja oprogramowania diagnostycznego IDC3 firmy TEXA do samochodów osobowych.Dostępna jest już nowa wersja 36 oprogramowania diagnostycznego do samochodów osobowych! Jak zawsze...
-
artykuł
Multexim i OMC najwyżej ocenione przez klientów
Należące do Grupy PGD dealerstwa Forda – Multexim w Katowicach i OMC Motors w Warszawie uzyskały najwyższe oceny w szczegółowych całorocznych badaniach przeprowadzanych wśród klientów salonów i serwisów...
-
artykuł
Multexim i OMC najwyżej ocenione przez klientów
Należące do Grupy PGD dealerstwa Forda – Multexim w Katowicach i OMC Motors w Warszawie uzyskały najwyższe oceny w szczegółowych całorocznych badaniach przeprowadzanych wśród klientów salonów i serwisów...
-
galeria zdjęć
Multexim i OMC najwyżej ocenione przez klientów
-
artykuł
Bridgestone Europe zwiększa produkcję opon
Bridgestone Europe ogłosił decyzję o rozbudowie fabryki w Poznaniu, w której produkowane są opony do samochodów osobowych na rynek europejski. Warta około 105 milionów Euro inwestycja pozwoli...
-
artykuł
Hella Polska Sp. z o.o. radzi
Serwisowanie i wymiana części eksploatacyjnych oznacza zadowolonych klientów i większe przychody dla warsztatu.Eksperci w dziedzinie zarządzania termicznego (Behr Hella Service) radzą: co dwa lata należy...
-
artykuł
Hella Polska Sp. z o.o. radzi
Serwisowanie i wymiana części eksploatacyjnych oznacza zadowolonych klientów i większe przychody dla warsztatu.Eksperci w dziedzinie zarządzania termicznego (Behr Hella Service) radzą: co dwa lata należy...


