Organizator: Magneti Marelli
Miejsce: Sosnowiec
Data rozpoczęcia: 30.09.2016
Data zakończenia: 30.09.2016

Zakres szkolenia obejmuje:
- Wprowadzenie do silników z bezposrednim wtryskiem benzyny
- Budowa diagnostyka i zasada działania układu Motronic MED
- Zasada działania układu sterowania
- Budowa oraz funkcje
- Sterowanie bezposrednim wtryskiem paliwa
- Dawkowanie paliwa – wtrysk
- Podstawowy tryb wtrysku paliwa
- Tryb specjalny – wstepne podgrzewanie katalizatora
- Tryb specjalny - pełnego obciazenia
- Elektroniczny systemem chłodzenia silnika
- Sterowanie ukierunkowanym dopływem powietrza
- Sterowanie podcisnieniem serwomechanizmu hamulca
- Sterowanie układem zapłonowym
- Sterowanie zmiana geometrii kolektora dolotowego oraz faz rozrzadu
- Układ oczyszczania spalin
- Czujnik 2 temperatury powietrza zasysanego w filtrze powietrza
- Czujnik cisnienia serwomechanizmu hamulca
- Potencjometr recyrkulacji spalin
- Potencjometr zaworów klapowych kolektora dolotowego
- Czujnik wysokiego cisnienia paliwa
- Czujnik temperatury spalin
- Sonda NOx
Konkurencyjne rozwiazania silników z bezposrednim wtryskiem benzyny Mitsubishi – GDI, Ford, Mazda, Volvo – EcoBoost, Citroen, Peugeot –HPI, BMW - THP (Turbo High Pressure), Audi FSI z układem Valvelift, Toyota - D-4 (Direct injection 4 – stroke gasoline engine), Toyota/Lexus - D-4S (Direct injection 4-stroke gasoline Superior version)
- Typy pomp wysokiego cisnienia
- Problemy serwisowe
Więcej informacji TUTAJ
Komentarze (0)