Warto wiedzieć

2 miesiące temu  09.12.2019, ~ Administrator   

E-commerce rozłożony na części

Alfred Franke, prezes Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych

Handel internetowy opanowuje coraz więcej segmentów, jednak rynek części motoryzacyjnych wciąż pozostaje wyspą, której e-commerce nie zalał, mimo że wzrost jego udziałów jest widoczny.

O tym, jaką rolę we współczesnej gospodarce światowej odgrywa e-commerce, najlepiej świadczy fakt, że jego globalna wartość wyrażana jest w bilionach dolarów. W Polsce kwota ta przekroczyła już 50 miliardów złotych i wciąż rośnie. Na zakupy w internecie decyduje się coraz więcej ludzi i trend ten będzie przybierał na sile. W niektórych branżach rozwój e-commerce jest szczególnie spektakularny, inne ze względu na swoją specyfikę wciąż opierają się tym tendencjom. Dobrym przykładem jest rynek części motoryzacyjnych.

Automotive w internecie
Na rynku części zamiennych jedynie niewielki procent transakcji stanowią zakupy przez internet....

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 1
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony