Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Seminaria w Kobyłce to sukces finansowy dla warsztatu napraw karoserii
Organizując seminaria chcemy pokazać, jak powinien być wyposażony warsztat napraw powypadkowych, aby osiągnął jak najlepsze wyniki finansowe. Seminaria kierujemy do osób, które bezpośrednio mają wpływ na jakość i czas naprawy.

Jak kierownik serwisu powinien organizować pracę serwisu napraw powypadkowych, aby ten przynosił odpowiednio wysokie zyski?

Do kierownika, majstra należy wskazanie, w jaki sposób i czym wykonać szybko i profesjonalnie naprawę!  Gdy blacharz, pracownik wykonujący naprawę otrzyma odpowiednie narzędzia, to każdy dzień będzie sukcesem finansowym dla warsztatu napraw powypadkowych.


Co dają spotkania w Kobyłce i czy możesz być bogatszy po tych spotkaniach?
Każde spotkanie w Kobyłce to poznanie najnowszych rozwiązań technicznych, które występują podczas napraw przy współczesnych samochodach. Te najnowsze urządzenia na dzisiejszym rynku narzędzi  obejrzeć, dotknąć i nimi pracować możesz w Kobyłce.

Przedstawiam Państwu liderów w branży narzędziowej:

1 Wyoblarka (numer katalogowy RFW 2000)

Używana jest przy montażu tylnych błotników w samochodach: Audi, Hyundai, Kia, Skoda, Seat, VW. Przyspiesza pracę, nie niszcząc krawędzi błotników tylnych. Likwiduje dodatkową pracę lakiernika. Gwarantuje najwyższą jakość wykonanej usługi. Spełnia oczekiwania producenta samochodu.

2 Cyrkiel mechaniczny do pomiarów podwozia i nadwozia,  z wydrukiem RAPORTU (numer katalogowy 300MC)

Wprowadzając do programu komputerowego informacje: marka samochodu, model, rok produkcji, uruchamiamy program pomiaru. Następnie wprowadzamy wymiary odczytane z cyrkla. Wprowadzone wymiary rejestruje i przelicza program komputerowy, wyniki drukujemy w formie raportu, otrzymując gotową informację o stanie karoserii. W ciągu 1 roku można bezpłatnie i wielokrotnie korzystać z kart pomiarowych przez internet.

3 Nóż do usuwania połączeń laserowych (numer katalogowy LC 04)

Połączenia laserowe przy naprawach blacharskich muszą być usunięte. Ta nowa technika POŁĄCZEŃ wymaga nowej techniki ROZŁĄCZEŃ. Dlatego też przemysł narzędziowy wprowadził na rynek nóż do usuwania spoin laserowych. We współczesnych karoseriach liczba połączeń laserowych wypiera tradycyjne zgrzewanie, np. w samochodach VW Touran łączna długość spoiny laserowej wynosi 69,5 m, a w VW Golf 60 m. Obecnie spaw laserowy występuje w następujących markach: Audi, Citroën, Mercedes, Opel, Peugeot, Porsche, Seat, Skoda, Renault, VW, Hyundai.
       
Jan Sobański

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony