Dzięki uprzejmości firmy TEXA POLAND Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że ułatwią one Państwu w jeszcze większym stopniu naprawianie pojazdów.
Legenda elementów – sterowanie wtryskiem diesel
Samochody osobowe/SKODA/Fabia [07>14] (5J5) Kombi/1.4 TDI/Kombi/BMS (59kW)/[--/07>03/10] Bosch/EDC/17 U 01/[05/08>03/10]/-
B1 Akumulator zapłonowy
E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
E11 Centralka elektroniczna tablicy rozdzielczej
E133 Centralka elektroniczna klimatyzacji
E3 Komputer pokładowy
E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
G1 Alternator
H10 Świece żarowe
H51 Jednostka nagrzewnicy powietrza części pasażerskiej
H62 Nagrzewanie oleju w bloku silnika
I1 Wyłącznik zapłonu
I13 Przyciski selektora regulatora prędkości
I155 Regulator ciśnienia oleju
I2 Wyłącznik pedału hamulca
I5 Wyłącznik pedału sprzęgła
J221 Wtryskiwacz cylindra 1
J222 Wtryskiwacz cylindra 2
J223 Wtryskiwacz cylindra 3
M1 Rozrusznik
M107 Silnik sterowania przepustnicą EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
M14 Silnik przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z czujnikiem położenia
P3 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
PS Podłączenia kreskowane mogą nie być obecne
R47 Przekaźnik pompy paliwa
R61 Przekaźnik nagrzewnicy powietrza o wysokiej prędkości w przedziale pasażera
R63 Przekaźnik nagrzewnicy powietrza w przedziale pasażera, niska prędkość
R87 Przekaźnik główny
S101 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin na filtrze cząstek stałych
S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
S31 Czujnik poziomu oleju i temperatury
S50 Czujnik ciśnienia doładowania oraz temperatury
S6 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia
S60 Czujnik temperatury paliwa
S64 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych
S65 Czujnik temperatury gazów spalinowych przed turbiną
S67 Czujnik temperatury spalin za filtrem cząstek stałych
S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
S80 Szerokopasmowa sonda lambda
SA1 Bezpiecznik 175 A
SA12 Bezpiecznik 30 A
SA2 Bezpiecznik 80 A
SA3 Bezpiecznik 60 A
SA4 Bezpiecznik 40 A
SA6 Bezpiecznik 50 A
SB1 Bezpiecznik 5 A
SB16 Bezpiecznik 30 A
SB20 Bezpiecznik 5 A
SB21 Bezpiecznik 10 A
SB28 Bezpiecznik 10 A
SB3 Bezpiecznik 5 A
SB31 Bezpiecznik 10 A
SB32 Bezpiecznik 5 A
SB33 Bezpiecznik 30 A
SB34 Bezpiecznik 15 A
V30 Zawór sterujący przepustnicy do spalin
X1 Złącze diagnostyczne
Pin Funkcja
A01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A03 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A07 Nieokablowany
A08 Nieokablowany
A09 Szerokopasmowa sonda lambda – sygnał bieżący
A10 Szerokopasmowa sonda lambda – wirtualna masa +2,5 V
A11 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – zasilanie +5 V
A12 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
A13 Nieokablowany
A14 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – sygnał
A15 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie +5 V
A16 Nieokablowany
A17 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
A18 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie +5 V
A19 Nieokablowany
A20 Nieokablowany
A21 Nieokablowany
A22 Nieokablowany
A23 Nieokablowany
A24 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
A25 Nieokablowany
A26 Nieokablowany
A27 Nieokablowany
A28 Nieokablowany
A29 Nieokablowany
A30 Moduł świec żarowych, wstępne ogrzewanie – nie zdefiniowano
A31 Szerokopasmowa sonda lambda – stabilne zasilanie
A32 Szerokopasmowa sonda lambda – sygnał bieżący
A33 Nieokablowany
A34 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia – sygnał
A35 Nieokablowany
A36 Wyłącznik pedału hamulca – sygnał
A37 Nieokablowany
A38 Nieokablowany
A39 Nieokablowany
A40 Nieokablowany
A41 Nieokablowany
A42 Nieokablowany
A43 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia
A44 Cyfrowy miernik masy powietrza – uziemienie
A45 Nieokablowany
A46 Nieokablowany
A47 Nieokablowany
A48 Nieokablowany
A49 Nieokablowany
A50 Nieokablowany
A51 Szerokopasmowa sonda lambda – zasilanie
A52 Nieokablowany
A53 Czujnik temperatury gazów spalinowych przed turbiną – sygnał
A54 Nieokablowany
A55 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – sygnał temperatury
A56 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia – sygnał
A57 Nieokablowany
A58 Wyłącznik pedału sprzęgła – sygnał
A59 Jednostka sterująca silnika – sygnał urządzenia
A60 Wyłącznik pedału hamulca – sygnał
A61 Nieokablowany
A62 Nieokablowany
A63 Moduł nagrzewania wstępnego świec żarowych – załączanie
A64 Alternator – sygnał
A65 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – uziemienie
A66 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – uziemienie
A67 ECU zarządzania silnikiem – sygnał CAN L
A68 ECU zarządzania silnikiem – sygnał CAN H
A69 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
A70 Przekaźnik nagrzewnicy powietrza w przedziale pasażera, niska prędkość – aktywacja potencjałem ujemnym
A71 Przekaźnik nagrzewnicy powietrza o wysokiej prędkości w przedziale pasażera – aktywacja potencjałem ujemnym
A72 Nieokablowany
A73 Nieokablowany
A74 Nieokablowany
A75 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – sygnał
A76 Nieokablowany
A77 Nieokablowany
A78 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – sygnał
A79 Nieokablowany
A80 Nieokablowany
A81 Nieokablowany
A82 ECU klimatyzacji – nie zdefiniowano
A83 Nieokablowany
A84 Nieokablowany
A85 Nieokablowany
A86 Gniazdo diagnostyczne – cyfrowy sygnał liniowy
A87 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
A88 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – masa
A89 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – masa
A90 Nieokablowany
A91 Nieokablowany
A92 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
A93 Nieokablowany
A94 Przekaźnik pompy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
B01 Silnik przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z czujnikiem położenia – sterowanie PWM
B02 Silnik przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z czujnikiem położenia – sterowanie PWM
B03 Nieokablowany
B04 Nieokablowany
B05 Nieokablowany
B06 Nieokablowany
B07 Nieokablowany
B08 Nieokablowany
B09 Nieokablowany
B10 Czujnik z efektem Halla – zasilanie +5 V
B11 Nieokablowany
B12 Nieokablowany
B13 Nieokablowany
B14 Nieokablowany
B15 Nieokablowany
B16 Nieokablowany
B17 Nieokablowany
B18 Nieokablowany
B19 Nieokablowany
B20 Nieokablowany
B21 Nieokablowany
B22 Nieokablowany
B23 Nieokablowany
B24 Nieokablowany
B25 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
B26 Czujnik temperatury spalin za filtrem cząstek stałych – sygnał
B27 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
B28 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
B29 Zawór sterujący przepustnicy do spalin – sterownik PWM
B30 Nieokablowany
B31 Wtryskiwacz cylindra 3 – sterowanie masą
B32 Nieokablowany
B33 Wtryskiwacze – zasilanie
B34 Nieokablowany
B35 Nieokablowany
B36 Nieokablowany
B37 Nieokablowany
B38 Nieokablowany
B39 Nieokablowany
B40 Silnik przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z cyfrowym czujnikiem położenia – sygnał
B41 Nieokablowany
B42 Nieokablowany
B43 Nieokablowany
B44 Nieokablowany
B45 Nieokablowany
B46 Wtryskiwacz cylindra 1 – sterowania masą
B47 Wtryskiwacz cylindra 2 – sterowanie masą
B48 Wtryskiwacze – zasilanie
B49 Silnik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
B50 Silnik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
B51 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
B52 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
B53 Czujnik rozrządu Halla – masa
B54 Czujnik temperatury paliwa – sygnał
B55 Nieokablowany
B56 Silnik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
B57 Nieokablowany
B58 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
B59 Nieokablowany
B60 Nieokablowany
Piny w złączu po stronie urządzenia sterującego
A = 94
B = 60
Komentarze (0)