Paliwa i oleje

4 miesiące temu  15.06.2018, ~ Administrator   

Texaco Delo – światowy lider wprowadza nową markę produktów

Ambasadorką olejów Delo jest najsłynniejsza kobieta kierowca ciężarówki – Lisa Kelly (druga od lewej)

Chevron Lubricants – jeden z największych na świecie producentów olejów i smarów – wprowadza zmiany w swoim portfolio produktów dla polskich kierowców, rolników i przemysłu. W Europie produkty firmy sprzedawane będą pod nową marką Texaco Delo. To krok ku globalnemu ujednoliceniu oferty.

Od złoża „czarnego złota” w pobliżu Sour Lake w Teksasie bierze swój początek historia korporacji naftowej przez lata kojarzonej z nazwą The Texas Company (w skrócie: Texaco). Do końca pierwszej dekady XX wieku produkty z czerwoną gwiazdą Texaco weszły na rynki Europy, Ameryki Łacińskiej i Azji. W 1936 roku Texaco i Chevron – czwarty energetyczny gigant na świecie – utworzyły joint venture o nazwie Caltex, rozpoczynając działalność na rynkach Azji, Afryki, a potem także Europy. 
Dziś? To marka Texaco Delo będzie firmować...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony