Serwis i obsługa klimatyzacji w samochodach naszych klientów będą nam zajmować, o ile już nie zajmują, sporo czasu. Dlatego w maju w portalu warsztat.pl tematem miesiąca jest oczywiście serwis klimatyzacji.
Najczęstsze usterki tego systemu, seria poradników od ekspertów, informacje branżowe - to wszystko znajdziecie przez najbliższe cztery tygodnie w naszym portalu.
Cena tzw. starego czynnika chłodniczego do klimatyzacji drożeje w bardzo szybkim tempie. Na rynku czy też w szarej strefie pojawiaja się oferty zakupu czynnika z niepewnych źródeł. W nowych samochodach z kolei używać można już tylko czynnika R-1234yf. Co dzieje się obecnie na rynku serwisu klimatyzacji Zobacz film TUTAJ.
Polecamy też tekst:
Skorzystaj z rad Delphi Technologies. Przygotuj się do kolejnego sezonu klimatyzacyjnego
oraz poradnik. Wymiana skraplacza i… usterka? Najczęściej okazuje się, że topnik, który jest stosowany w procesie produkcji zamienników skraplaczy, przedostaje się do rurek skraplacza i wchodzi w reakcję chemiczną z barwnikiem UV i olejem. Więcej o tym piszemy TUTAJ.
Obecnie stosowane są równocześnie trzy rodzaje czynnika chłodzącego: R134a, R1234yf, R744 (CO2). Czy trzeba kupić trzy stacje klimatyzacji? Odpowiadają eksperci z firmy TEXA Poland.
Kompresor klimatyzacji – naprawiać czy wymieniać?
Wiele osób uważa klimatyzację za układ bezobsługowy. Układ klimatyzacji musi być poddawany konserwacji tak samo, jak hamulce czy silnik.
Komentarze (0)