Opony

Ogumienie

Opony

10 miesięcy temu  16.12.2017, ~ Bartłomiej Ryś   

25 lat Pirelli w Polsce - relacja z pierwszego dnia prasowego [FOTO]

Fot. R. Dobrowolski

Strona 1 z 2

Rodzimy oddział koncernu Pirelli świętuje ćwierćwiecze działalności na polskim rynku kameralnym wydarzeniem w Zakopanem. Kameralnym, acz w gronie nader wybitnych postaci z motorsportu - Kajetana Kajetanowicza,  Filipa Nivette, Dominiki Orlik, Bartłomieja Lewandowskiego. 

Rajdy samochodowe, rywalizacja w klasie Superbike, enduro, cross country czy motocross – dla czołowych polskich zawodników współpraca z producentem opon decyzuje o powodzeniu startów, o czym mówiono sporo podczas spotkania prasowego.

Zanim słów więcej o wydarzeniu w Zakopanem, wspomnijmy - PIRELLI świętuje w tym roku 110-lecie w motorsportu w Turynie. Ponad 340 mistrzostw oraz 2200 samochodowych i motocyklowych wyścigów na pięciu kontynentach – takie wyniki robią wrażenie i skądinąd to właśnie zaangażowaniu koncernu na polu produktów o najwyższych osiągach poświęcono podczas spotkania w Polsce sporo miejsca. 

Wśród obecnych na czas konferencji prasowej (o godzinie 16., Nosalowy Dwór Resort & SPA) byli: Anna Borzęcka –  Consumer&Trade Marketing Manager (moderatorka spotkania), Giansimone Bertoli – Dyrektor Zarządzający Pirelli Polska, Marcin Wieteska – Dyrektor Handlowy Pirelli Polska, Marcin Nowak – Dyrektor Finansowy Pirelli Polska,Błażej Bębenista – Retail Manager, Managing Director Driver Polska, Matteo Schiavo – Marketing Manager Pirelli Polska, Maciej Łoziński – Szef działu motocyklowego w Pirelli Polska.

Reprezentujący firmę o włoskich korzeniach w wielkim skrócie podsumowali 25-letnią historię obecności na polskim rynku oponiarskim. W tym czasie, firma o włoskich korzeniach przeszła w drogę od jednoosobowego przedstawicielstwa do firmy zarządzającej dwiema strefami handlowymi, łącznie 17 krajami, sprzedała 8,5 miliona opon. W okresie największego wzrostu osiągnęła dynamikę sprzedaży na poziomie 145% rok do roku.

Nie tylko na rodzimym rynku

Pirelli to dziś sieć partnerską liczącą około 60 serwisów i 50 punktów współpracujących w Polsce (w Europie jest to już ponad 1000 punktów sprzedaży i obsługi). Polski oddział Pirelli współpracuje z 694 klientami, zatrudnia 32 osoby. Poza sprzedażą opon na rodzimym rynku, firma bezpośrednio z biura w Warszawie, którym kieruje Giansimone Bertoli – Dyrektor Generalny Pirelli Polska, obecnie zarządza dwiema strefami handlowymi North East Europe i South East Europe. W ich zakres wchodzi łącznie 17 krajów: Polska, kraje bałtyckie, Szwecja, Finlandia, Norwegia, Dania, Grecja i Cypr, Bułgaria, Rumunia, Serbia i Kosowo, Macedonia, Albania, Czarnogóra.

Poleć innym

GALERIA ZDJĘĆ

25 lat Pirelli w Polsce - relacja z pierwszego dnia prasowego [FOTO]
25 lat Pirelli w Polsce - relacja z pierwszego dnia prasowego [FOTO]
25 lat Pirelli w Polsce - relacja z pierwszego dnia prasowego [FOTO]
25 lat Pirelli w Polsce - relacja z pierwszego dnia prasowego [FOTO]
25 lat Pirelli w Polsce - relacja z pierwszego dnia prasowego [FOTO]
25 lat Pirelli w Polsce - relacja z pierwszego dnia prasowego [FOTO]
25 lat Pirelli w Polsce - relacja z pierwszego dnia prasowego [FOTO]
25 lat Pirelli w Polsce - relacja z pierwszego dnia prasowego [FOTO]
25 lat Pirelli w Polsce - relacja z pierwszego dnia prasowego [FOTO]
25 lat Pirelli w Polsce - relacja z pierwszego dnia prasowego [FOTO]
25 lat Pirelli w Polsce - relacja z pierwszego dnia prasowego [FOTO]
25 lat Pirelli w Polsce - relacja z pierwszego dnia prasowego [FOTO]

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 1
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (1)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ Iwan 1 10 miesięcy temu 25-lecie PIRELLI to była wspaniała impreza , gratulacje dla dyrekcji jak zarówno organizatorów imprezy. Pozdrawiam Adam
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
do góry strony