Instalacje gazowe

Nowości produktowe

Instalacje gazowe

7 miesięcy temu  24.04.2017, ~ Administrator   

STAG R02 TWIN nie boi się trudnych warunków pogodowych
Strona 1 z 2

Jesień i zima to największy sprawdzian dla każdej instalacji autogaz. Zmienne temperatury i zwiększona wilgotność potrafią zdemaskować każde niedociągnięcie producenta. Najmocniejszy reduktor firmy AC S.A. – STAG R02 TWIN ma za sobą pierwszy sezon chłodu i niesprzyjających warunków pogodowych. Jak się sprawdził?

STAG R02 TWIN to obecnie reduktor o największej wydajności w ofercie AC S.A. Może być on używany do zasilania silników o mocach do 280 KM. Nieodpowiednio dobrane komponenty instalacji, w tym reduktor o zbyt małej wydajności, mogą skutkować spadkiem ciśnienia gazu i wychładzaniem reduktora przy bardzo dużych obciążeniach silnika.

- Reduktor STAG R02 TWIN został stworzony przez inżynierów AC S.A. specjalnie z myślą o silnikach o dużej mocy, w których znaczne zapotrzebowanie na paliwo wymaga stosowania reduktorów o odpowiedniej wydajności. Dzięki swojej konstrukcji oraz zastosowanym rozwiązaniom, także w zakresie użytych materiałów, w reduktorze STAG R02 TWIN wiosna nie odkryła żadnych mankamentów – informuje Marek Bezubik, Z-ca Kierownika Działu Wsparcia Technicznego i Rozwoju AC S.A.

Moc idzie w parze z wydajnością?

Konstruktorzy reduktora STAG R02 TWIN skupili się przede wszystkim na uzyskaniu odpowiedniej wydajności oraz zachowaniu stabilnych parametrów gazu zasilającego silnik. Zarówno temperatura, jak i ciśnienie gazu zachowują odpowiednie wartości nawet w przypadku długotrwałej jazdy z dużym obciążeniem. Przykładem jest dynamiczna jazda autostradą w warunkach zimowych, kiedy reduktor jest dodatkowo wychładzany przez pęd powietrza. To idealna sytuacja, aby poddać testom nowość w ofercie.

STAG R02 TWIN utrzymał parametry gazu na poziomie gwarantującym prawidłowe działanie silnika w zaprezentowanych warunkach drogowych. Niezwykle ważne jest to, że wartość ustawionego ciśnienia wyjściowego odznacza się stabilnością w długim okresie użytkowania. Wysoką wydajność oraz stabilne parametry odparowanego gazu reduktor zawdzięcza odpowiedniej konstrukcji oraz materiałom ograniczającym wymianę ciepła z otoczeniem, a z drugiej strony pozwalającym na efektywne przekazywanie ciepła z układu chłodzenia silnika do ciekłego LPG. Odpowiada za to korpus reduktora wykonany ze stopów aluminium. Natomiast wykonane z tworzyw sztucznych pokrywy, ograniczają wymianę ciepła pomiędzy reduktorem a otoczeniem, dzięki czemu przy dużych obciążeniach silnika nie następuje jego wychładzanie.

Stabilne ciśnienie wyjściowe

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony