Inne

Inne

ponad rok temu  01.01.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Co oferujemy w ramach współpracy?

Warsztaty prowadzone są samodzielne pod względem prawnym i finansowym, a z firmą Bosch łączy je dwustronna umowa autoryzacyjna. Przynależność do sieci wiąże się ze wzrostem prestiżu firmy, jako członka światowej organizacji usługowej oraz zapewnia serwisowi uzyskanie z tego tytułu wymiernych korzyści związanych z obsługą klientów.

Co oferujemy?

W zakresie kompetencji pracowników :

- rożnorodne szkolenia techniczne (2- i 3-dniowe) organizowane w Centrum Szkoleniowym Robert Bosch Sp. z o.o. po preferencyjnych cenach

- doradztwo techniczne prowadzone przez szkoleniowcow firmy Bosch

- szkolenia nietechniczne związane z działalnością warsztatową, np. obsługa klienta, szkolenia menedżerskie, GVO, analiza warsztatowa itp.

W zakresie wyposażenia warsztatu:

- możliwość zakupu urządzeń po preferencyjnych cenach

- doradztwo techniczne

W zakresie działań marketingowych:

- 4 roczne wspólne dla całej sieci akcje promocyjne

- bezpłatne projekty elementow reklamowych wykonywane na życzenie serwisu

- bezpłatna strona internetowa oraz e-mail

- dofinansowanie ciekawszych działań w ramach promocji lokalnej serwisu

- kampanie wizerunkowe np. w Internecie

- jednolita koncepcja Corporate Identity pozwalająca na używanie znaku firmowego zgodnie z wytycznymi Administratora przy wizualizacji budynku, oznaczaniu drog dojazdowych, doborze ubrań roboczych dla pracownikow warsztatowych i punktu obsługi klienta oraz na dokumentach, reklamach, pieczątkach firmowych itp.

W zakresie posługiwania się logiem AutoCrew:

- jednolita koncepcja Corporate Identity pozwalająca na używanie znaku firmowego zgodnie z wytycznymi Administratora przy wizualizacji budynku, oznaczaniu drog dojazdowych, doborze ubrań roboczych dla pracownikow warsztatowych i punktu obsługi klienta oraz na dokumentach, reklamach, pieczątkach firmowych itp.

W zakresie sprzedaży i dystrybucji części firmy Bosch:

- wypłata prowizji w wysokości proporcjonalnej do wykonywanego obrotu na częściach Bosch

W zakresie obsługi funkcjonalnej:

- jednolite adresy e-mailowe

- Biuletyny Informacyjne zawierające najistotniejsze informacje związane z funkcjonowaniem sieci i jej rozwojem

- Telegramy Serwisowe z bieżącymi informacjami technicznymi

Firma Bosch oferuje rownież serwisom pomoc przy rozbudowie i wyposażeniu warsztatu oraz w rozszerzaniu działalności usługowej i pozyskiwaniu nowych klientow.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony