Inne

Inne

ponad rok temu  03.10.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

 

Program pierwszego z wymienionych szkoleń przedstawia się następująco:
- rękojmia a gwarancja i niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, różnice w praktyce, dla klientów indywidualnych i firm,

- czy warsztat potrzebuje „warunków świadczenia usług”?,

- odpowiedzialność za usługę i odpowiedzialność za zastosowane części zamienne; użycie części „warsztatowych”, a tych dostarczonych przez klienta,

- odpowiedzialność za bezpłatnie zamontowane części i wykonane usługi wykonywane w okresie trwania gwarancji na samochód,

- zlecenie naprawy, faktura, inne wydruki, dokumenty warsztatowe oraz oferty handlowe jako elementy, na które może powoływać się warsztat i klient w rozwiązywaniu reklamacji oraz jako elementy zapewniające bezpieczeństwo transakcji,

- zagadnienie wydania samochodu klientowi, jeśli nie dokonał on napraw wpływających bezpośrednio na bezpieczeństwo jazdy,

- optymalne prowadzenie procesu załatwienia reklamacji (terminy, przedłużenie okresu gwarancji o czas spędzony w naprawie),

- pierwsza rozmowa z niezadowolonym klientem; działania zmierzające do zapewnienia materiału dowodowego w razie konfliktu, np. powołanie rzeczoznawcy, procedury dowodowe i procesowe.

Uczestniczy szkolenia otrzymają gratis książkę pt. „Prawo i organizacja warsztatu samochodowego. Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta”.

Uczestnicy drugiego szkolenia uczyć się będą przekonywania klienta, a więc perswazji. W programie:

Mechanizmy perswazji

- Wprowadzenie: teoria i praktyka wywierania wpływu;
- Jak pracuje umysł i w jaki sposób działają na niego mechanizmy perswazji?;
- Różnice wśród ludzi, czyli przekonywanie klienta nie musi być tak skomplikowane jak po innych szkoleniach.

Praktyczne zastosowanie wybranych strategii perswazji

- Jak wykorzystać właściwości umysłu i ludzkie reakcje w sprzedaży i obsłudze klienta;
- Wybrane konstrukcje językowe jako narzędzie wpływania na sposób myślenia, czyli przedefiniowanie i metafora;
- Pułapki i błędy perswazji i wywierania wpływu, czyli jak poprawnie stosować wybrane strategie.

Klient jako potencjał do wykorzystania

- Fakty, emocje, opinie, czyli jak wpływać na potrzeby klienta;
- W jaki sposób przekazywać własne opinie klientowi tak, aby zaistniały w jego świadomości?;
- Jak dopasowywać informacje do sposobu myślenia i języka klienta?

Gratis – dwie książki nt. technik sprzedaży części i usług.

Informacje i zapisy na oba szkolenia pod numerem tel. 601 175 196 lub mailowo: info@motomarketing.pl.

 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony